شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت

خرید بخاری برقی چقدر پول می‌خواهد؟ + جدول قیمت

بازار و اصناف خرید بخاری برقی چقدر پول می‌خواهد؟ + جدول قیمت

در این گزارش قیمت جدید انواع بخاری برقی را مورد بررسی قرار دادیم.

بخاری برقی سیستم گرمایشی محبوبی است که به کمک المنت‌های تعبیه شده در آن (اصلی‌ترین جزو بخاری برقی)، انرژی الکتریکی را دریافت می‌کند.

سپس با تبدیل انرژی برق به انرژی حرارتی، محیط اطراف را گرم می‌کند. به نسبت تجهیزات گرمایشی با سوخت فسیلی (گاز و نفت و…) احتمال آتش‌سوزی با این دستگاه بسیار کم است. آلودگی ایجاد نمی‌کند و با استفاده از آن نگرانی‌ها بابت گازگرفتگی کاهش می‌یابد. نیاز به لوله برای خارج کردن کربن دی‌اکسید نیست و در ابعاد مختلف تولید می‌شود. برخی از بخاری برقی‌های موجود در بازار قابل حمل هستند و برای محیط‌های مسکونی و اتاق‌های اداری کاربرد دارند. هرچه ابعاد بخاری برقی بزرگتر باشد، مساحت بیشتری را گرم می‌کند.

انواع بخاری برقی

بخاری‌های برقی دارای انواع مختلفی هستند که در این بخش قصد داریم شما را با انواع ‌آنها آشنا کنیم با ما همراه باشید.

بخاری برقی فن دار

بخاری برقی فن دار دارای یک المنت است که محیط اطراف خود را گرم می‌کند و فن موجود در دستگاه، این هوای گرم را به محیط بیرون منتقل می‌کند. بخاری برقی فن دار دارای سنسور ترموستات است یعنی زمانیکه بیشتر از حد مجاز گرم شود به صورت خودکار خاموش خواهد شد. به صورت کلی می‌توان گفت امروزه این نوع بخاری برقی طرفداران زیادی دارند.

بخاری برقی تابشی

بخاری برقی تابشی به نوعی از بخاری برقی‌ها می‌گویم که دارای چندین المنت هستند که پشت آن‌ها اغلب یک سطح بازتابنده قرار دارد. میزان گرمادهی بخاری برقی وابسته به تعداد المنت‌های است که روشن می‌کنید. بخاری برقی برای گرمادهی مستقیم مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای مکان‌هایی که هوای آن در جریان است مناسب است. این نوع بخاری بدون صدا است و هیچگونه سر و صدایی ایجاد نمی‌کند.

بخاری برقی کانوکتور

این نوع بخاری برقی دارای المنت و فن است یعنی در صورتی که فن آن خاموش هم باشد قادر به گرم کردن محیط است و می‌تواند به صورت بی‌صدا محیط را گرم کند اما به کمک فن عملکرد بهتری خواهد داشت. پس می‌توان گفت بخاری برقی کانوکتور مانند بخاری فن دار و تابشی است یعنی قادر به انجام کار هر دوی آن‌ها است. البته باید بدانید بهترین برند این نوع بخاری‌های برقی فلر، پارس خزر و برفاب است که شما می‌توانید هر کدام از موارد گفته شده را در بازار ایران تهیه کنید.

قیمت بخاری برقی

در ادامه قیمت انواع بخاری برقی را بررسی کردیم که می توانید ببینید.

مدل قیمت

بخاری برقی نواست مدل NH-۱۲۰۵H

۹۱۰,۰۰۰

تومان

بخاری کانوکتور پارس خزر مدل CH۲۰۰۰TL

۱,۷۱۰,۰۰۰

تومان

بخاری برقی دیواری آراسته مدل WHA۲۲۰۰

۱,۰۳۸,۴۰۰

تومان

بخاری برقی فن دار ابر استار مدل Toyoset

۸۰۰,۰۰۰

تومان

بخاری برقی اخوان فرید مدل AK ۱۲۰۰

۲۸۵,۰۰۰

تومان

فن هیتر آراسته مدل FHA۲۰۰۰

۱,۳۷۵,۰۰۰

تومان

لازم به ذکر است، قیمت های مذکور در بالا برگرفته از آگهی های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین بوده و وبسایت خبری تیترکوتاه هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت ها نداشته است.