شهر خبر

قیمت جدید خودرو پر فروش سایپا در بازار / تیبا دو چند شد؟

اقتصاد قیمت جدید خودرو پر فروش سایپا در بازار / تیبا دو چند شد؟

در این گزارش قیمت جدید انواع خودرو تیبا کارکرده و صفر را مشاهده می کنید.

قیمت خودرو تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. این عوامل می تواند داخلی و خارجی باشد. عوامل داخلی شامل مواردی مانند کیفیت و ویژگی‌های خودرو، هزینه تولید، هزینه تبلیغات، سطح تقاضا و عرضه در بازار و هزینه‌های مرتبط با توزیع و فروش خودرو است. عوامل خارجی شامل مواردی مانند نرخ ارز، قیمت سوخت، تغییرات قوانین و مقررات، تحریم‌های بین‌المللی و شرایط اقتصادی کشورهای تولیدکننده و صادرکننده خودروها هستند.

خودرو مینیاتور در ۲۳ آذر ۱۳۸۹ رونمایی شد، جالب است بدانید که مینیاتور نام قبلی تیبا است. بر اساس جدیدترین قیمت محصولات سایپا در بازار آزاد، قیمت تیبا صندوق دار صفر حوالی ۳۴۵ میلیون تومان است که نسبت به دو روز گذشته ۱۰ میلیون تومان گران شده است. همچنین قیمت تیبا هاچ بک صفر EX مدل ۱۴۰۱ نیز به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است که طی دو روز گذشته ۱۰میلیون گران شده است. قیمت تیبا دو پلاس صفر ۱۴۰۰ نیز حوالی ۳۵۵ میلیون تومان است. قیمت کارخانه تیبا صندوق دار و هاچبک نیز به ترتیب ۱۲۰ و ۱۲۷ میلیون تومان است که مربوط به لیست قیمت محصولات سایپا در سال ۱۴۰۱ می باشد.

قیمت-تیبا

بر اساس قیمت خودروهای کارکرده امروز، قیمت تیبا صندوق دار دست دوم سال ۹۶ حوالی ۲۴۸ میلیون تومان است. همچنین قیمت تیبا هاچبک کارکرده سال ۹۶ نیز حوالی ۲۴۰ میلیون تومان است.