شهر خبر

با علم‌الیقین می‌گویم لایحه عفاف و حجاب دستکاری شده /نمی‌توانم بگویم چه کسی مصوبه را تغییر داد

با علم‌الیقین می‌گویم لایحه عفاف و حجاب دستکاری شده /نمی‌توانم بگویم چه کسی مصوبه را تغییر داد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای می‌گوید: گفتن واقعیت مشکلی ندارد منتها اینکه یکسری تفاوت‌های میان مصوبه کمیسیون و آنچه که به شورای نگهبان ارسال شده، وجود دارد، قطعی است منتها اینکه تغییرات صورت گرفته ناشی از چه بوده و به دست چه کسانی انجام شده را نمی‌توانم قضاوت کنم اما تفاوت بین مصوبه کمیسیون با آنچه به شورا ارسال شده، قطعی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که اعضای هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی خبر دستکاری پنهانی لایحه عفاف و حجاب را تکذیب می‌کنند، عضو کمیسیون ویژه بررسی لایحه عفاف و حجاب خبر حسن نوروزی پیرامون دستکاری لایحه مذکور را تایید می‌کند.

ردپایِ اجنه در لایحه عفاف و حجاب /جلسه مهم کمیسیون ویژه بعد از افشای دستکاری پنهان در لایحه پیش از ارسال به شورای نگهبان

افشاگری تکان‌دهنده نماینده اصولگرا از دستکاری مصوبه کمیسیون عفاف و حجاب / نوروزی: پای این حرفم می‌ایستم / نوری قزلجه: چه کسی چنین جرأتی دارد؟!

محمد تقی نقدعلی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین ادعای پیرامون دستکاری پنهانی لایحه عفاف و حجاب را تایید کرد و گفت: جز راست نباید گفت و هر راست نشاید گفت. گفتن واقعیت مشکلی ندارد منتها اینکه یکسری تفاوت‌های میان مصوبه کمیسیون و آنچه که به شورای نگهبان ارسال شده، وجود دارد و قطعی است منتها اینکه تغییرات صورت گرفته ناشی از چه بوده و به دست چه کسانی انجام شده را نمی‌توانم قضاوت کنم اما تفاوت بین مصوبه کمیسیون با آنچه به شورا ارسال شده، قطعی است.

وی در پاسخ به اینکه چه کسانی در مظان اتهام دستکاری لایحه عفاف و حجاب قرار دارند؟ افزود: پروسه ارسال مصوبات به شورای نگهبان مراحل مختلفی را طی می‌کند، بنابراین اینکه تغییرات صورت گرفته در لایحه عفاف و حجاب تعمدی و یا غیر عمدی بوده، باید بررسی شود اما اجمالاً در مراحلی که مصوبه به شورای نگهبان ارسال شده، تفاوتی میان مصوبه کمیسیون و آنچه به شورا ارسال شده، وجود دارد.

نقدعلی در واکنش به اینکه یعنی فرد یا افرادی خارج از کمیسیون ویژه بررسی لایحه عفاف و حجاب تغییراتی در لایحه مذکور اعمال کرده است؟ تصریح کرد: اصل تفاوت میان مصوبه کمیسیون و آنچه به شورای نگهبان ارسال شده را تایید می‌کنم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در واکنش به تکذیب ادعای نوروزی توسط غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: بنده آنچه می‌گویم براساس علم‌الیقینی است که خودم دارم و اختیار اظهار نظر دارم.

۲۱۱۲۷