شهر خبر

بسته خبری / از موافقت مجلس با افزایش حقوق تا واریز مطالبات فرهنگیان

اقتصاد بسته خبری / از موافقت مجلس با افزایش حقوق تا واریز مطالبات فرهنگیان

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

قیمت جدید سکه امامی / ربع سکه امروز چند شد؟

امروز قیمت طلا افزایش یافت و هر گرم آن به ۲,۵۰۹,۴۰۰ (دو میلیون و پانصد و نه هزار و چهارصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۵ درصدی داشته است. قیمت دلار هم روند صعودی داشته است.

قیمت دنا پلاس تغییر کرد / جدیدترین قیمت خودروهای پرفروش داخلی

قیمت جدید انواع خودرو ایرانی در بازار را در این گزارش مشاهده کنید.

روزهای خوش این فرهنگیان فرا رسید

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: با مصوبات جدید مجلس شورای اسلامی معلمین آموزش ابتدایی مدارس غیردولتی با ۲۵ ساعت کار می‌توانند از تمامی مزایای قانون کار و بیمه بهره ببرند.

 قیمت طلا ۱۸ عیار به ۱۱ میلیون می‌رسد؟

در بازار قیمت طلا ۱۸ عیار امروز افزایشی بوده است و ارزش هر گرم به ۲،۵۱۱،۵۰۰ (دو میلیون و پانصد و یازده هزار و پانصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل رشد ۰.۱۳ درصدی داشته است.

موافقت مجلس با افزایش حقوق این افراد / حقوق ها چند درصد افزایش می یابد؟

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳، افزایش ۲۵ درصدی حقوق شاغلان و بازنشستگان را تصویب کردند، همچنین حق عائله‌مندی نیز با ۳ و نیم درصد افزایش خواهد یافت.

قیمت جدید خانه های نوساز / خانه در تهرانپارس و نیاوران متری چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نوساز تهران خواهیم‌ پرداخت.

قول قالیباف به فرهنگیان / مطالبات فرهنگیان پرداخت می شود

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار نماینده‌ای درباره عدم انعقاد قرارداد معلمان بازنشسته و نیروهای خرید خدمات آموزش بکار گیری شده در مدارس کشور، گفت: حتماً این موضوع را شخصاً از وزیر محترم و سازمان برنامه و بودجه پیگیری خواهم کرد.