شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پلیس راهور#واردات

ادعای عجیب پلیس راهور در مورد واردات خودروی دست دوم

فارس: رئیس پلیس راهور فراجا سردار سیدکمال هادیان‌فر در خصوص ترفند کلاهبرداران مجازی مبنی بر فروش خودروهای دست دوم خارجی هشدار داد و گفت: تا امروز حتی یک خودروی دست دوم وارد کشور نشده است.

رئیس پلیس راهور فراجا سردار سید کمال هادیانفر در خصوص واردات خودروهای دست دوم اظهارکرد: یکی از موضوعاتی که امروز گزارشات زیادی در خصوص آن داریم بحث پیش فروش خودروهای دست دوم خارجی است.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: هنوز آیین نامه اجرایی در خصوص خودروهای دست دوم خارجی در دولت محترم نهایی نشده است؛ اگرچه جلسات زیادی گذاشته شده، ولی هنوز موارد نهایی نشده و با توجه به آنکه آیین نامه نهایی نیست حجم موتور، شرایط قیمت و عوارض گمرکی مشخص نشده است؛ حتی در خصوص منشأ ارز که باید خارجی باشد و در دستورالعمل مشخص شده نیز ابلاغی صورت نگرفته است.

وی افزود: دوستان گزارشاتی ارائه دادند مبنی بر اینکه در فضای مجازی همچون اینستاگرام و تلگرام برخی افراد قصد سوء استفاده داشته و با کلاهبرداری پیش فروش می‌کنند؛ مثلاً فیلمی را در امارات می‌گیرند که قیمت این ماشین اینقدر است۰؛ اگر این ماشین را می‌خواهید به فلان جا مراجعه کنید و آن‌قدر دلار یا ریال بدهید.

سردار هادیان فر به شهروندان توصیه کرد: این اقدامات را انجام ندهند چرا که هنوز دستورالعمل اجرایی صادر نشده و هیچ کدام اجازه واردات ندارند و باید گفت تا امروز حتی یک دستگاه خودروی دست دوم نیز وارد کشور نشده است.

رئیس پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: متقاضیان خرید خودرو باید هوشیارتر عمل کرده و تا از طریق دولت یا پلیس راهور به صورت رسمی در این خصوص صحبت نشده و موانع برطرف نشده است به کسی پول پرداخت نکنند تا فردا دچار مشکل نشوند.