شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اینترنت

اینترنت رایگان برای شهروندان فعال شد / اعلام شرایط دریافت اینترنت هدیه

اقتصاد اینترنت رایگان برای شهروندان فعال شد / اعلام شرایط دریافت اینترنت هدیه

از امروز گزینه ثبت نام اینترنت رایگان دولت برای همه شهروندان فعال شد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه my.gov.ir از این خدمات بهره مند شوند.

اینترنت در جهان امروزه یک نیاز برای جامعه جهانی شده است. این ابزار قدرتمند ارتباطی و اطلاعاتی، فرصت‌های بی‌شماری را برای افراد و سازمان‌ها فراهم می‌کند. از اهمیت‌های اینترنت می‌توان به ارتباط و ارتباطات بین المللی، دسترسی به اطلاعات و منابع تحقیقاتی، امکانات تجاری و اقتصادی، فرصت‌های آموزشی و ارتباطی، ابزارهای اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد. به عنوان یک پلتفرم جهانی، اینترنت توانسته است جهان را به یک روستای جهانی تبدیل کند و افراد را به یکدیگر نزدیک‌تر سازد.

بسته اینترنت رایگانی که هفته گذشته وزارت ارتباطات در قالب پیامک به شهروندان اطلاع رسانی کرد، از امروز گزینه ثبت‌نام اینترنت رایگان دولت برای همه شهروندان فعال شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه my.gov.ir از این خدمات بهره‌مند شوند.

هفته گذشته کاربران پیامکی جهت دریافت اینترنت هدیه دریافت کردند و در آن پیامک گفته شده بود که برای فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان اهدایی دولت، از تاریخ ۱۲ دی ماه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir مراجعه و شماره پیش فرض خود را انتخاب کنند.

حال بررسی‌ها حاکی از آن است که از امروز گزینه ثبت نام اینترنت رایگان دولت برای همه شهروندان فعال شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه my.gov.ir از این خدمات بهره‌مند شوند.