شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قطار#تاریخ#شرایط فروش

بلیت قطار بهمن ماه را از این تاریخ بخرید / اعلام شرایط فروش بلیت قطار مسافری

اقتصاد بلیت قطار بهمن ماه را از این تاریخ بخرید / اعلام شرایط فروش بلیت قطار مسافری

پیش‌فروش قطارهای مسافری برای بهمن‌ماه روز سه‌شنبه ۱۲ دی ماه انجام می‌شود.

قطارهای بین شهری نمایانگر یکی از مهمترین وسایل حمل و نقل عمومی در جوامع مدرن هستند. این قطارها که بر اساس خطوط ریلی و اختصاصی خود حرکت می‌کنند، سفرهای موثر و سریع بین شهرها و نقاط مختلف کشورها را فراهم می‌کنند. با سرعت و کارایی بالا، قطارهای بین شهری نه تنها به کاهش زمان مسافرت کمک می‌کنند بلکه نیز به حفظ محیط زیست از طریق کاهش ترافیک جاده‌ای و انتشار گازهای گلخانه‌ای کمک می‌نمایند. این وسیله حمل و نقل عمومی علاوه بر این که اقتصاد زمان مسافران را بهینه می‌سازد، تجربه سفری آسان و راحت را فراهم می‌کند و برای توسعه پایدار و حمل و نقل شهری بهتر، نقش کلیدی ایفا می‌کند.

پیش‌فروش قطارهای مسافری برای بازه زمانی یک تا ۳۰ بهمن (مسیرهای رفت تا تاریخ ۳۰ بهمن و مسیرهای برگشت تا تاریخ اول اسفند) روز سه شنبه ۱۲ دی ماه انجام می‌شود.

فروش بلیت در کلیه محورها به صورت همزمان در مراکز فروش حضوری و غیرحضوری، از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۱۲ دی ماه آغاز می‌شود.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.