شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سردار سلیمانی#گفتگو

ویژگی منحصر به فرد سردار سلیمانی از زبان فرمانده بلندپایه سپاه

ویژگی منحصر به فرد سردار سلیمانی از زبان فرمانده بلندپایه سپاه

سردار تنگسیری در گفتگو با برنا گفت: حاج قاسم ویژگی های زیادی داشت یکی از آنها شجاعت ایشان بود که به تنهایی به قلب دشمن زدن معروف بود.

سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم ویژگی های زیادی داشت یکی از آنها شجاعت ایشان بود و به تنهایی به قلب دشمن زدن معروف بود.

سردار تنگسیری با نقل خاطره‌ای از حاج قاسم ادامه داد: حاج قاسم به دل دشمن زده بود و لودر آنها را آورده بود.

مقامات نظامی ایران در حفاظت از آسمان ایران تنها به اس ۳۰۰ روسیه تکیه نکنند/چرا جولان جنگنده های اسرائیل توسط اس ۳۰۰ رهگیری یا هدف قرار نمی گیرد؟

حمایت مقام مسئول سپاه از دولت رئیسی: دلار ۲۰۰ هزار تومانی و تورم ۳ رقمی را مهار کرد/ اگر کسی رای ندهد دلار پایین می‌آید یا مرغ ارزان می‌شود؟

فرمانده نیروی دریایی سپاه ولایت مداری و توکل را از دیگر ویژگی‌های بارز حاج قاسم خواند و گفت: وقتی که ولایت به حاجی می گفت که کاری را انجام دهد دیگر سر از پا نمی شناخت.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه سردار سلیمانی هم در نیروی زمینی و هم در دریا کار کرده بود، خاطرنشان کرد: با حاج قاسم به صورت مشترک کارهای دریایی انجام دادیم و از شروع مسئولیت‌شان در یگان ها شجاعت ایشان بین فرماندهان مثال زدنی بود.

وی افزود: حاج قاسم کارهایی که تا به حال انجام نشده بود را اجرایی میکرد و این موضوع نیازمند شجاعت زیادی بود.

سردار تنگسیری اظهار داشت: خیلی از ابعاد فرماندهانی که زنده هستند هنوز ناشناخته است و تا بعد از شهادتشان این پرده‌ها کنار نمی‌رود و از خودشان نمی گویند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناورهای نیروی دریایی سپاه به نام شهدای نیروی دریایی است؛ به معنای اینکه آنها زنده هستند و بُردشان و نامشان فراتر است و می توانند هدف را بزنند.

وی افزود: شناور حاج قاسم سلیمانی یک شناور منحصر بفرد است که طراحی و ساخته شده است.

۲۷۲۱۸