شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سرمایه گذاری

کم رسیک ترین گزینه برای سرمایه گذاری / با خرید این ابزار ضرر نمی کنید

اقتصاد کم رسیک ترین گزینه برای سرمایه گذاری / با خرید این ابزار ضرر نمی کنید

کارشناس مسکن بیان کرد: صندوق املاک و مستغلات گام مثبتی برای حل مشکلات مردم در حوزه مسکن است.

سرمایه‌گذاری در بورس به معنای خرید و فروش سهام شرکت‌ها در بازار سرمایه است و این عمل افراد و شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا درآمد و سود از افزایش ارزش سهام یا تقاضا و عرضه در بازار بورس را بدست آورند. این نوع سرمایه‌گذاری معمولاً با ریسک‌هایی همراه است و نیاز به تحلیل دقیق و مطالعه بازار دارد.

احمد رضا سرحدی، با بیان این که افزایش قیمت ملک در سال‌های اخیر، به نحوی بوده که امکان سرمایه‌گذاری در مسکن برای اقشار مختلف جامعه بسیار سخت و دست نیافتنی شده است، گفت: صندوق املاک و مستغلات بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاران است. با کمک این صندوق آنها می‌توانند با هر سرمایه‌ای در بازار املاک سرمایه‌گذاری و سود کسب کنند.

گزینه‌ کم‌ریسک ولی پربازده

وی با تاکید بر این که بازار املاک و مستغلات می‌تواند به عنوان یکی از گزینه‌های کم‌ریسک ولی پربازده برای سرمایه‌گذاران به حساب آید، افزود: در اکثر کشورهای دنیا شرکت‌هایی وجود دارند که سرمایه‌های مردم را جمع کرده و به انبوه‌سازی مشغول می‌شوند بنابراین، به نظر می‌رسد صندوق املاک و مستغلات در جمع کردن سرمایه‌های مردم در حوزه مسکن بسیار مفید و موثر باشد.

این کارشناس مسکن با بیان این که به طور خاص این صندوق مشتاقان بسیاری خواهد داشت، اظهار داشت: صندوق‌های املاک و مستغلات با توجه به مزایای نقدشوندگی و تنوع سرمایه‌گذاری اهمیت قابل توجهی برای سرمایه‌گذاری دارد. این ابزار مالی، امکان دستیابی به سود از رشد قیمت بازار مسکن را فراهم می‌کند.

مشارکت در پروژه‌ها

سرحدی تصریح کرد: صندوق املاک و مستغلات به سرمایه‌گذاران امکان مشارکت در پروژه‌های بزرگ را می‌دهد و به تولید مسکن در کشور کمک می‌کند.

این کارشناس مسکن با بیان این که صندوق املاک و مستغلات قدم مثبتی برای حل مشکلات مردم در حوزه مسکن است، افزود: این صندوق امتیاز خوبی را برای سهامداران قائل است تا آنها ضمن سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن، نیاز واقعی مسکن خود را برطرف کنند.