شهر خبر

کنایه سخنگوی سپاه پاسداران به نظامیان اسرائیل /کسانی که تصور می‌کنند فاصله بین مردم و مسئولان افتاده است مایوس می‌شوند

کنایه سخنگوی سپاه پاسداران به نظامیان اسرائیل /کسانی که تصور می‌کنند فاصله بین مردم و مسئولان افتاده است مایوس می‌شوند

تسنیم نوشت: سخنگوی سپاه پاسداران گفت: هرچند جریان رسانه‌ای دشمن به طور حساب شده تلاش دارد بین مردم و مسئولان فاصله بیندازد اما مردم ما هوشیار، وفادار به انقلاب و وظیفه شناس هستند، مردم نشان دادند خادم را از خائن خوب تشخیص می‌دهند هر چند که جریان رسانه‌ای قدرتمندی جریان خائن را تقویت کند. 

سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف، در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی با تاکید بر اینکه مردم هرمزگان همواره از جمله در ۹ دی وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان داده‌اند اظهار داشت: هر وقت انقلاب اسلامی در آستانه یک رخداد بزرگ قرار می گیرد دشمنان تلاش می‌کنند لذت و شادابی آن رخداد را به کام ملت تلخ کنند، یکی از مناسباتی که در تمام دنیا شادی آفرین است فصل انتخابات است.

‌انتخابات برای مردمان ایران فصل شادابی و نشاط است

وی افزود: این فصل انتخابات برای مردمان کشور که قانون گذاران و مجریان اصلی کشور را برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف متعالی انتخاب می‌کنند فصل شادابی و نشاط است مردم با حضور خود با زبان رای و حضور گسترده در پای صندوق های رای بر تمایلات خود مبنی بر یک جریان سیاسی صحه می‌گذارند و زاویه خود را با برخی گرایش های سیاسی نشان می‌دهند.

رمضان شریف گفت: در همه جای دنیا از جمله ایران اسلامی پس از انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری یک نفر رای می آورد، کسانی که با اصول اولیه انتخابات آشنا هستند می‌دانند این اتفاق یک برنده دارد اما دشمنان تلاش دارند در انتخابات مختلف از جمله ریاست جمهوری به گونه‌ای عملیات روانی بکنند که آن را تبدیل به مناقشه بکنند.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون در تمام انتخابات این توطئه را دنبال کردند اما در سال ۸۸ شدیدتر این مسئله دنبال شد و یک فتنه عظیم به راه انداختند به نحوی که بسیاری از افرادی که دل در گرو انقلاب داشتند هم دچار سردرگمی شدند.

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری، ۸ ماه طول کشید این ۸ ماه پر از خسارت و دغدغه برای ایران عزیز و شادی دشمن بود، جنگ تحمیلی ۸ سال طول کشید اما خاکریز ما مشخص بود اما در جریان ۸۸ این مشکل وجود داشت اما پس از ۸ ماه صبر و تحمل و خویشتنداری با درایت مقام معظم رهبری سره از ناسره مشخص شد.

در حماسه ۹ دی مردم پیوندشان را با انقلاب و امام خامنه‌ای نشان دادند

وی ادامه داد: این ۸ ماه بسیار خسارت آفرین بود اما منجر به شکل گیری بصیرت ماندگار شد از این جهت ۹ دی را گرامی میداریم که یک بار دیگر مردم پیوند خود را با انقلاب و رهبر معظم انقلاب را نشان دادند.

سردار رمضان شریف گفت: توده مردم ایران به فرهنگ اسلامی اعتقاد دارند و پشتیبان نظام و انقلاب هستند و همواره نشان داده‌اند هر کجا نیاز باشد در صحنه هستند در ۹ دی یک اعلام از رهبر انقلاب برای حضور مردم کافی بود هیچکس هیچ جریان سیاسی به جز مردم نمی‌تواند مدعی آن حضور گسترده شود.

جریان رسانه‌ای دشمن ‌تلاش دارد بین مردم و مسئولان فاصله بیندازد

وی افزود: هرچند جریان رسانه‌ای دشمن به طور حساب شده تلاش دارد بین مردم و مسئولان فاصله بیندازد اما مردم ما هوشیار، وفادار به انقلاب و وظیفه شناس هستند، مردم نشان دادند خادم را از خائن خوب تشخیص می‌دهند هر چند که جریان رسانه‌ای قدرتمندی جریان خائن را تقویت کند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلام گفت: هر چه رسانه‌های دشمن علیه حاج قاسم سلیمانی جو سازی کردند اما مردم در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی به خوبی نشان دادند که قدر تلاش‌های آن شهید گرانقدر و سرباز انقلاب را می‌دانند و خدمات آن سردار را ارج نهاده و شاهد تشییع باشکوه پیکر مطهر حاج قاسم بودیم هنوز هم بعد از چهار سال هر روز ملت به اهداف حاج قاسم و به عظمتی که برای اسلام حلق کرد بیشتر پی می‌برند.

‌جبهه مقاومت ‌عرصه را بر رژیم صهیونیستی تنگ ‌کرده است

وی با اشاره به تحولات منطقه اظهار داشت: امروزه جبهه مقاومت با تبعیت از آرمان‌های حاج قاسم عرصه را بر رژیم صهیونیستی تنگ و ابهت نظامی آنها را خدشه دار کرده و به همه مردم دنیا وحشی گری این رژیم اثبات شده است، رژیم صهیونیستی در صحنه اطلاعاتی و نظامی و افکار عمومی شکست خوردند و قدرتمندترین رسانه‌ها هم نتوانستند یک اجتماع کوچک برای حمایت از رژیم صهیونیستی تدارک ببینند حال آنکه تمام دنیا برای فلسطین و مظلومیت مردم این کشور اجتماعات باشکوه برگزار کردند.

سردار رمضان شریف گفت‌: چند دهه طول کشید دنیا به تدبیر امام راحل پی ببرد که اسرائیل غده سرطانی است رهبری معظم انقلاب بارها فرمودند که فلسطین مسئله اصلی امت اسلام است این رژیم دشمن انسانیت و اخلاق هستند و مردم محاصره شده را هر روز بمباران می‌کنند اما مردمان فلسطین و جبهه مقاومت و حماس با ایمان و صبور هستند.

وی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت در منطقه فراگیر شده در یمن با استقامت ملت صبور ائتلاف شکل گرفته را به شکست کشاندند گفت: در حال حاضر جبهه مقاومت در یمن یکی از محورهای اصلی حمایت از فلسطین شده‌اند.

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر چند دشمن درس نمی‌گیرد اما از اول انقلاب تاکنون در عرصه‌های مختلف مردم پشتیبان نظام و رهبری بودند و فتنه‌ها را به اتمام رساند از جمله در ۸۸ که جریان فتنه آشوب کردند اما ملت با صلابت و هوشمندی به برکت وجود فرهنگ اهل بیت و رهبر حکیم انقلاب این فتنه را پشت سر گذاشت.

باطل‌السحر توطئه دشمنان حضور با بصیرت مردم در همه صحنه‌هاست

وی با تاکید بر اینکه ما همواره در معرض توطئه‌های دشمنان بودیم و قطعا خواهیم بود اظهار داشت: باطل‌السحر توطئه دشمنان حضور با بصیرت مردم در همه صحنه‌ها بوده و هست یکی از این صحنه‌ها که دشمن همیشه به آن ورود کرده و به دنبال توطئه است بحث انتخابات است که این مسئله هم در انتخابات پیش‌رو با حضور حماسی مردم رنگ خواهد باخت.

وی افزود: از اول سال تاکنون بارها رهبری در زمینه انتخابات تدابیری را گوشزد فرمودند که ملت آن را نصب العین خود قرار می‌دهد هر چقدر مشارکت بیشتر باشد وحدت ما را بیشتر نشان می‌دهد و امنیت کشور را بالا می برد و کسانی که تصور می‌کنند فاصله بین مردم و مسئولان افتاده است مایوس می‌شوند.

مردم در این مقطع حساس ‌اجازه نمی‌دهند انقلاب دشمن‌شاد شود

وی با تاکید بر اینکه در این مقطع حساس و اثر گذار مردم هوشیار اجازه نمی‌دهند انقلاب دشمن‌شاد شود گفت: دشمنان به صندوق های رای نگاه می‌کنند حضور حماسی و باشکوه موجب کاهش مشکلات و ضعف دشمن خواهد شد و اگر خدای نکرده کم رنگ باشد زمینه عملیات روانی دشمن علیه کشور فراهم می‌شود.

سردار رمضان شریف گفت: دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون یک دستور کار ویژه دارد همواره نارسایی و کمبود ها را برجسته می کند و اقدامات انجام شده را نادیده می‌گیرد یک فساد یک نفر را برجسته می‌کند در حالی که ما هزاران مدیر پاکدست داریم اما دشمن همان فساد را به عنوان یک بستر عملیات روانی مورد استفاده قرار می‌دهد

2727