شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قوه قضائیه#استخر

برگزاری دادگاه قتل‌های زنجیره‌ای، به صورت غیرعلنی/ برای استفاده از استخر و سونا، به دفتر کوشک رفتم/ بازخوانی خاطرات آیت‌الله هاشمی

برگزاری دادگاه قتل‌های زنجیره‌ای، به صورت غیرعلنی/ برای استفاده از استخر و سونا، به دفتر کوشک رفتم/ بازخوانی خاطرات آیت‌الله هاشمی

شرق نوشت: چندروزی است که دادگاه قتل‌های زنجیره‌ای، به صورت غیرعلنی در جریان است و ضدانقلاب و غربی‌ها، تبلیغات منفی شدیدی دارند. چپ‌ها و لیبرال‌ها و دوم‌ خردادی‌ها، با آنها همراهی می‌کنند. فشار زیادی روی قوه قضائیه است.

خاطرات سال ۱۳۷۹ هاشمی رفسنجانی روایت دست اول از سالی پرالتهاب و پرحادثه است. هاشمی رفسنجانی هشتم دی بیشتر در مورد اخبار خارجی و همچنین روابط ایران و روسیه نوشته‌است.

متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را در روز هشتم دی ماه ۱۳۷۹ می‌خوانید.

درخواست سیدمحمد خاتمی از رهبری چه بود؟/ محسن رضایی گفت هنوز تصمیم نگرفته در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کند/ بازخوانی خاطرات آیت‌الله هاشمی

ماجرای اعتراض آیت الله هاشمی به کیهان بخاطر یک مصاحبه درباره خانواده اش

ساعت ده صبح، برای استفاده از استخر و سونا، به دفتر کوشک رفتم. دربارۀ نحوۀ عمل پیغمبر(ص) در اصلاح جامعه جاهلی و ارتقای آن به مدینه‌النبی، و نیز مفهوم توسعه و عقب‌ماندگی مطالعه‌ کردم. عصر و شب، برای اصلاح نمایه‌های تفسیر راهنما - جلد ۱۲، سوره مؤمنون –کارکردم. گزارش‌ها را از روی کامپیوتر دیدم. در داخل، مسئله مهمی نداریم. سفر [ایگور سرگی‌اُف]، وزیر دفاع روسیه به ایران و مذاکرات درخصوص همکاری تسلیحاتی، باعث ناراحتی غربی‌ها شده و تفسیرهای گوناگون دارند و خیلی مبالغه می‌کنند. لغو قرارداد سرّی روسیه و آمریکا ، در خصوص خودداری روسیه از فروش سلاح به ایران از سوی روسیه، پس از افشای آن در آمریکا، نگرانی آنها را تشدیدکرده است.

طرح [بیل] کلینتون، [رئیس‌جمهور آمریکا]، برای مصالحه اسرائیل و فلسطینی‌ها، درآستانه شکست‌کامل است؛ با اینکه اسرائیل رد نکرده، فلسطینی‌ها رد کرده‌ و گفته‌اند، یک‌جانبه است و حق هم با آنها است. قرار بود، اجتماعی از سران اسرائیل، فلسطین و مصر، در قاهره باشد، آن هم لغو شد. امروز، انفجاری در تل‌آویو رخ داد که ۱۳ نفر زخمی داشت و حماس، [مسئولیت] آن را به عهده گرفت. در غزه، با انفجاری، دو سرباز اسرائیلی کشته شده‌اند. راه حلی برای معضل خاورمیانه به چشم نمی‌خورد و اسرائیل، با ادامه انتفاضه، دچار مشکل جدی است.

چند روزی است که دادگاه قتل‌های زنجیره‌ای، به صورت غیرعلنی در جریان است و ضدانقلاب و غربی‌ها، تبلیغات منفی شدیدی دارند. چپ‌ها و لیبرال‌ها و دوم‌ خردادی‌ها، با آنها همراهی می‌کنند. فشار زیادی روی قوه قضائیه است.

۲۱۹۲۱۱