شهر خبر

رمز ارز/ارز دیجیتال/بازار ارز

حرکت عجیب نهنگ در بایننس/احتمال ریزش SOL

در یک واقعه متعجب‌کننده، بازار ارز دیجیتال سولانا (SOL) شاهد حرکات قابل توجه نهنگ‌ها بود. به گفته کارشناسان بازار، تراکنش‌های چشم‌گیر این گروه از سرمایه‌گذاران، به استراتژی‌های برداشت سود آنها اشاره دارد.

اقتصاد حرکت عجیب نهنگ در بایننس/احتمال ریزش SOL

به گزارش پلتفرم ردیابی Lookonchain، یک نهنگ مبلغ حیرت‌آور ۳۰۳،۷۵۶ واحد SOL معادل ۳۲٫۸ میلیون دلار را به بایننس واریز کرد که به نظر می‌رسد این حرکت به قصد فروش برای برداشت سود انجام شده است. همان نهنگ ماه گذشته ۴۲۳،۷۵۴ SOL را با قیمت ۶۶٫۵ دلار، در مجموع به ارزش ۲۸٫۱۸ میلیون دلار، از بایننس خارج کرده بود. پس از فروش اخیر، این نهنگ هنوز ۱۱۹،۹۹۸ SOL به ارزش ۱۲٫۴۴ میلیون دلار در اختیار دارد که در نتیجه، سود آن بیش از ۱۷ میلیون دلار است.

پلتفرم ردیابی Whale Alert نیز از یک حرکت قابل‌توجه در شبکه سولانا گزارش داده که طی آن، ۶۰۰ هزار SOL، معادل ۶۳٫۴۷ میلیون دلار، از یک کیف پول ناشناخته به کیف پول ناشناخته دیگری انتقال داده شده است.
طبق آخرین داده‌های موجود، قیمت فعلی سولانا حدود ۱۰۵ دلار است که اگرچه نسبت به اوج سالانه این رمزارز در ۱۲۰ دلار کاهش یافته، اما در ۳۰ روز گذشته روند صعودی کلی ۸۰ درصدی را نشان می‌دهد. در واقع، به نظر می‌رسد که پس از یک عملکرد قابل‌توجه در ماه دسامبر، اکنون خرس‌های سولانا وارد بازی شده‌اند.
به طور کلی، حرکات اخیر نهنگ‌ها و آخرین روند قیمت SOL باعث ایجاد گمانه‌زنی‌های شدیدی در جامعه سولانا شده است. تحلیلگران به دقت این تحولات را زیر نظر دارند تا بینشی در مورد روندهای گسترده‌تر SOL و درک انگیزه‌ نهنگ‌ها به دست آورند.