شهر خبر

جوانان ناتوان از خرید خانه های نوساز / واحدهای مسکونی جنوب شهر چند + جدول قیمت

اقتصاد جوانان ناتوان از خرید خانه های نوساز / واحدهای مسکونی جنوب شهر چند + جدول قیمت

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰ ساله جنوب تهران خواهیم‌ پرداخت.

بازار مسکن از چندین بخش تشکیل شده است که شامل خریداران، فروشندگان، مشاوران املاک، تولیدکنندگان ساختمان و متخصصان حقوقی می‌شود. این بازار طبق روند و تغییرات بازارهای دیگر، ممکن است به صورت رو به رشد یا کاهش باشد.

امروزه به علت نوسانات قیمت و بالا بودن قیمت مسکن، خرید خانه به یکی از معضلات و دغدغه‌های فکری شهروندان و عده‌ای از جوانان شده است که به همین خاطر به سمت خانه‌هایی با سال ساخت بالاتر می‌روند تا شاید بتوانند خانه مورد نظر خود را پیدا کنند؛ بنابراین در این گزارش به خانه‌های ۱۰ سال ساخت جنوب تهران پرداخته‌ایم تا شما را در مسیر خرید مسکن راهنمایی کنیم.

اگرقصد خرید خانه‌ای ۱۰ ساله در نازی‌آباد را داشته باشید، می‌توانید واحدی ۹۹ متری را با ۲ اتاق خواب به قیمت ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین اگر به دنبال واحد ارزانتری در همین محله هستین می‌توانید آپارتمانی ۶۷ متری با ۱ اتاق خواب و سنی معادل ۱۰ سال را با قیمت ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمان دیگری در منطقه منیریه با متراژ ۱۲۸ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۰ سال از ساخت این واحد نیز میگذرد در روز‌های گذشته با قیمتی بالغ‌بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بنگاه‌های کشور معامله شده است.

همچنین اگر سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در اختیار دارید، می‌توانید آپارتمانی ۷۳ متری در محله جوادیه را درحالی که این واحد ۲ اتاق خواب نیز دارد و ۱۰ سال از ساخت آن نیز میگذرد را خریداری کنید.

همچنین واحد دیگری در همین محله با متراژ ۸۳ متر و ۲ اتاق خواب را می‌توانید با بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

اگر به دنبال واحدی به نسبت ارزانتر از واحد‌های بالا هستید، می‌توانید آپارتمانی ۱۰ ساله‌در محدوده شوش را با متراژ ۴۰ متر و ۱ اتاق خواب را با قیمت ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در محدوده مولوی تهران درحالی که زیربنایی معادل ۷۰ متر و ۲ اتاق خواب دارد در روز‌های گذشته با قیمتی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت-مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.