شهر خبر

واگذاری مسکن حمایتی به این افراد / جدیت دولت در اجرای پروژه مسکن ملی

اقتصاد  واگذاری مسکن حمایتی به این افراد / جدیت دولت در اجرای پروژه مسکن ملی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در جلسه قرارگاه مسکن استانی آذربایجان شرقی گفت: اختصاص مسکن حمایتی برای خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در اولویت واگذاری ست.

طرح مسکن حمایتی یک برنامه‌ی مهم است که به افراد کمک می‌کند تا به مسکن مناسب دست یابند. این طرح‌ها ممکن است شامل ارائه یا حمایت مالی برای پرداخت اجاره یا خرید مسکن با قیمت مناسب باشد. این اقدامات  می‌تواند زندگی افراد در شرایط مالی دشوار را بهبود ببخشد و امکان دسترسی آنان به مسکن مقرون به صرفه را فراهم کند.

جلسه قرارگاه مسکن استان آذربایجان شرقی با حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی و مدیران نهادهای حمایتی استان از جمله اداره کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل و سایر اعضای کارگروه برگزار شد.

سید احمد موسوی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در این جلسه عنوان کرد: تامین مسکن برای مردم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت سیزدهم است و به همین جهت طرح نهضت ملی مسکن با جدیت توسط دولت پیگیری می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: خوشبختانه استان در حوزه نهضت ملی مسکن نسبت به برنامه اجرایی در جایگاه خوبی قرار گرفته و اختصاص مسکن برای اعضای تحت پوشش نهاد‌های حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد در اولویت برنامه‌ها قرار داشته و این اداره کل اهتمام ویژه‌ای جهت تامین مسکن به اقشار دارد.

شایان ذکر است، در این جلسه وضعیت ثبت نام، اختصاص پروژه و پیشرفت اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن جهت اختصاص به متقاضیان مسکن تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بررسی شده و تصمیمات لازم جهت ساماندهی ثبت نام متقاضیان مذکور و تامین اعتبار سهم آورده متقاضیان تحت پوشش اتخاذ شد.