شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#مرغ

قیمت تخم مرغ / تخم مرغ/ صادرات

قیمت مصوب تخم‌ مرغ تغییر می کند؟ / رئیس اتحادیه خبر داد

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار تهران اعلام کرد که علیرغم تغییراتی که در قیمت تخم‌مرغ بسته بندی ایجاد شده است، قیمت مرغوب‌مرغ فله‌ای تغییر نکرده است.

اقتصاد قیمت مصوب تخم‌ مرغ تغییر می کند؟ / رئیس اتحادیه خبر داد

ناصر نبی‌پور اظهار کرد: قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۵۱ هزار تومان است، و بدرغم افزایش هزینه‌های تولید و پیگیری‌های مکرر، نرخ تخم مرغ اصلاح نشده است.

او قیمت مصوب هرکیلو تخم‌مرغ درب مرغداری را ۴۷ هزار و ۳۰۰ تومان و برای مصرف‌کننده ۵۶ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار با بیان اینکه قیمت مصوب تخم مرغ فله تغییری نداشته است، افزود: قیمتی که اخیرا برای تخم‌مرغ اعلام شد، مربوط به قیمت تخم مرغ بسته‌بندی و شناسنامه دار بوده است.

نبی‌پور از تولید روزانه ۳ هزار و ۶۰۰ تن تخم مرغ خبر داد و گفت: برآوردها حاکی از آن است که تا پایان سال تولید تخم مرغ به یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن برسد.

او با بیان اینکه صادرات کماکان در حال انجام است، گفت: برآوردها حاکی از آن است که در صورت صدور مجوز، صادرات تا پایان سال به ۱۵۰ هزارتن برسد.

طی روزهای اخیر معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد در نامه‌ای با استناد به نامه رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص قیمت تخم‌مرغ بسته بندی شده اعلام کرد که قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری معادل ۴۷ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت مصرف کننده هر عدد تخم‌مرغ گرید B بسته‌بندی شده در احجام مختلف ۴۵۸۰ تومان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان