شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#فوری#فروش فوری

آماده باش برای فروش فوری ویژه ۲ خودروی پرطرفدار سایپا

خودرو آماده باش برای فروش فوری ویژه ۲ خودروی پرطرفدار سایپا

امکان ثبت نام دو محصول شاهین اتوماتیک و ساینا اس با قیمت مصوب کارخانه از امروز پنجشنبه در سامانه ثبت نام خودروهای داخلی فعال خواهد شد.

پیش‌فروش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

در همین راستا امکان ثبت نام دو محصول شاهین اتوماتیک و ساینا اس با قیمت مصوب کارخانه از امروز پنجشنبه در سامانه ثبت نام خودروهای داخلی فعال خواهد شد.

پیرو بخشنامه شماره ۳۹۵۳۰۸ تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به اطلاع متقاضیان محترم جدید خودروهای شاهین اتوماتیک و ساینا S طرح عادی، مادران و خودرو فرسوده که حائز شرایط ثبت نام مطابق شرایط و رعایت محدودیت ها به شرح جدول ذیل می باشد، امکان پیش ثبت نام اولیه از طریق سامانه یکپارچه به آدرس esalecar.ir فرهم گردیده است.

امکان ثبت نام از ساعت ۱۰ صبح روز امروز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ بمدت ۵ روز فراهم است.

پیش-فروش-شاهین