شهر خبر

حمایت حکومت شیعه ایرانی از حکومت سنی غزه به روایت وزیر کشور

حمایت حکومت شیعه ایرانی از حکومت سنی غزه  به روایت وزیر کشور

ایسنا نوشت: وزیر کشور با ذکر این نکته که کاشت یک میلیارد درخت شعار نیست، گفت: برای تحقق این امر برنامه‌ عملیاتی و اجرایی تدوین شده است.

احمد وحیدی، امروز (ششم آذرماه)، در آئین انعقاد تفاهم‌نامه کاشت ۲۰۰ هکتار جنگل در استان هرمزگان، با اشاره به وجدت مثال‌زدنی کشور، اظهار کرد: یکپارچگی اقدام و مذاهب در کشور ایران در اوج خود قرار دارد و همه به ایران قوی و سربلندی این کشور می‌اندیشند.

وی، با ذکر این نکته که کج‌اندیشان تصور می‌کنند می‌توانند میان اقوام ایرانی نفوذ کنند، عنوان کرد: ملت ایران بارها و بارها با بصیرت و اقدامات دشمن‌شکن خود، غربی‌ها و دشمنان ایران اسلامی را از تحقق اهدافش باز داشته است.

وزیر کشور، با ذکر این نکته که مردم غزه سنی نشین هستند، بیان کرد: حمایت حکومت شیعه ایرانی از حکومت سنی غزه نشان دهنده رویکرد وحدت آفرین و همدلی اسلامی ایران است.

وحیدی، با اشاره به هدفگذاری کاشت یک میلیارد درخت در کشور، تصریح کرد: برای تحقق هدفگذاری کشت یک میلیارد درخت در طول عمر دولت سیزدهم برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته و این اعداد و ارقام مطرح شده شعار نیست.

وی، با ذکر این نکته که در کشور ۶۵ درصد بیایان داریم و با پدیده بیابان‌زایی روبرو هستیم، مطرح کرد: تقویت اکسیژن هوای پاک و محیط‌زیست یکی از اصلی‌ترین اهداف کاشت درختان است؛ اما تحقق این امر یکسری مزیت‌های جانبی نظیر زیبایی بصری و تقویت زاد و ولد آبزیان دریایی به همراه دارد.

۲۱۹۲۱۵