شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهرداری تهران

ادامه عملیات اطفای حریق در انبار ۶۰۰ متری خیابان امیرکبیر/ مصدومیت دو آتش‌نشان

ادامه عملیات اطفای حریق در انبار ۶۰۰ متری خیابان امیرکبیر/ مصدومیت دو آتش‌نشان

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده چند مغازه مشابه یک انبار حدود ۶۰۰ متری در خیابان امیر کبیر خبر داد.

جلال ملکی درباره آتش‌سوزی گسترده در خیابان امیرکبیر اظهار کرد: در خیابان امیرکبیر نرسیده به خیابان امام خمینی، آتش‌سوزی رخ داد که در حال حاضر ۷ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چند تانکر آب و نردبان هیدرولیکی و خودروهای پشتیبان در محل حضور دارند همچنین مدیرعامل سازمان آتشنشانی، عوامل شهرداری و ستاد بحران نیز در محل حضور یافتند.

وی ادامه داد: نخستین ایستگاه آتش‌نشانی در مدت زمان ۳ دقیقه به محل آتش‌سوزی که چند مغازه درکنار هم و مشابه یک انبار بزرگ ۶۰۰ متری پر از پلاستیک، پشم شیشه و مواد قابل اشتعال بود رسیدند. محل حادثه درمیان چند پاساژ قرار دارد و دود غلیظ حاصل از آتش‌سوزی از فواصل دور نیز قابل مشاهده است.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عوامل آتش‌نشانی از زمان حضور در محل حادثه عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و از چند جهت مشغول به کنترل آتش‌سوزی هستند و تا این لحظه از گسترش حریق جلوگیری کردند اما همچنان حریق ادامه دارد.

ملکی در پایان با تاکید بر اینکه هنوز اطلاعات دقیقی از مصدوم و تلفات احتمالی این حادثه وجود ندارد گفت: دو نفر از آتش‌نشان‌ها مصدوم شده‌اند و همچنان نیز عملیات اطفای حریق وجود دارد و از دور شعله‌هایی دیده می‌شود. انشالله به زودی فعالیت لکه‌گیری آغاز می‌شود.

۲۳۳۲۳۳