شهر خبر

قیمت خودرو / بازار خودرو

فردا این دو خودرو را از سامانه یکپارچه بخرید / اعلام قیمت ها و شرایط فروش

فردا دو محصول سایپا را می‌توانید از سامانه یکپارچه خودرو بخرید.

اقتصاد فردا این دو خودرو را از سامانه یکپارچه بخرید / اعلام قیمت ها و شرایط فروش

پیرو بخشنامه شماره ۳۹۵۳۰۸ تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به اطلاع متقاضیان محترم جدید خودروهای شاهین اتوماتیک و ساینا S طرح عادی، مادران و خودرو فرسوده که حائز شرایط ثبت نام مطابق شرایط و رعایت محدودیت‌ها به شرح جدول ذیل می‌باشد، امکان پیش ثبت نام اولیه از طریق سامانه یکپارچه به آدرس esalecar.ir فرهم گردیده است.

امکان ثبت نام از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ بمدت ۵ روز فراهم می‌باشد.

شرایط فروش:

شاهین-فروش

شاهین اتوماتیک را بشناسید

شاهین یکی از پرحاشیه ترین خودروهای ملی در تاریخ صنعت خودرو ایران است. فرآیند توسعه این خودرو چندین بار با وقفه و تغییر مواجه شد تا در نهایت مشتریان ایرانی توانستند با شاهین ارتباط برقرار کنند. اعلام قیمت بالاتر نسبت به تارا دنده‌ای، کمبود امکانات رفاهی و ایمنی و همچنین مشکلات مونتاژی در سری‌های نخست، مانع از آن شدند که شاهین به خودرو موفقی در ایران تبدیل شود. امروزه نیز بازار خرید و فروش شاهین چندان پررونق نیست و مشتریان نیز تمایل چندانی به خرید این خودرو نشان نمی‌دهند.

بروز این مشکلات سبب شد تا سایپا دست به کار شود و شاهین اتوماتیک را با امکانات بیشتر و ظاهر بهتر معرفی کند. البته به نظر نمی‌رسد که شاهین اتوماتیک تا پایان سال ۱۴۰۱ به بازار برسد و احتمالا در سال ۱۴۰۲ باید منتظر این خودرو باشیم. نسخه اتوماتیک سایپا شاهین از کابین با تریم دو رنگ بهره می‌برد و مواد بهتری در ساخت داشبورد آن استفاده شده‌اند. همچنین سطح آپشن‌های این خودرو نسبت به شاهین دنده‌ای بیشتر است. با این حال تا زمانی که این خودرو وارد بازار نشود، نمی‌توان در مورد نحوه واکنش کاربران به شاهین اتوماتیک اظهار نظر قطعی داشت.

داخل شاهین اتوماتیک

در داخل کابین شاهین اتوماتیک، تغییرات بیشتری انتظار مشتری را می‌کشند. کابین این خودرو اکنون از تریم دو رنگ بهره‌مند شده است و قسمت‌هایی از داشبورد و روکش داخل درها کرم رنگ هستند. ترکیب رنگ کرم و مشکی به همراه قطعات دکوراتیو چوب، موجب شده است تا کابین این خودرو حس زیبایی و تجمل را به بیننده منتقل کند. مطابق ادعای سایپا، مواد بهتری در ساخت کابین شاهین اتوماتیک به کار گرفته شده‌اند.

بخش دیگری از افزایش زیبایی کابین سایپا شاهین اتوماتیک، به امکانات جدید آن مربوط می‌شود. صفحه نمایش سیستم سرگرمی اکنون از نوع ۱۰ اینچی لمسی است و صندلی‌های عقب نیز دارای نمایشگر هستند. دکمه‌های کروز کنترل نیز در سمت راست فرمان مشاهده می‌شوند.

طراحی شاهین اتوماتیک

سایپا شاهین یکی از زیباترین و هماهنگ‌ترین خودروهای تولید داخل طی چند سال اخیر به حساب می‌آید. قطعات مختلف بدنه این خودرو از ابتدا تا انتها با یکدیگر همخوانی دارند و در مجموع با خودرویی زیبا روبرو هستیم. طراحی شاهین اتوماتیک تفاوت خاصی نسبت به شاهین دنده‌ای ندارد اما برخی اصلاحات ظاهری موجب شده‌اند تا ظاهر خودرو لوکس‌تر از گذشته به نظر برسد. برای مثال تزئینات کرومی اکنون به بدنه خودرو اضافه شده‌اند، رینگ‌ها طرح جدیدی دارند و شیشه‌های قسمت عقب نیز به صورت استاندارد دودی هستند. جلوپنجره خودرو نیز در نسخه اتوماتیک کروم کاری شده است و حسی شبیه به جلوپنجره خودروهای جدید چری دارد.

منبع: ایران جیب