شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#روابط عمومی

پاسخ کوبنده و تعیین کننده ایران به اسرائیل /زمان و مکان تشییع پیکر سردار رضی اعلام شد

پاسخ کوبنده و تعیین کننده ایران به اسرائیل /زمان و مکان تشییع پیکر سردار رضی اعلام شد

ایسنا نوشت: سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زمان تشییع پیکر سردار رضی موسوی، این مجاهد محور مقاومت را روز پنجشنبه ۷ دی اعلام کرد.

سردار " رمضان شریف" سه شنبه شب درحاشیه یادواره ۳۵ شهید حوزه مقاومت بسیج بدر سپاه ناحیه شهرستان آمل در روستای " کوکده" از توابع بخش مرکزی این شهرستان گفت: همه تلاش ما این است که مراسم تشییع سردارشهید سید رضی موسوی روز پنجشنبه در کشور انجام شود.

وی افزود: البته ساعت دقیق، مکان تشییع و تدفین این سردار شهید در جلسه ای که با حضور مسئولان ارشد کشوری تصمیم گیری می شود، اعلام خواهد شد.

پیام فرزند سردار سیدرضی به اسرائیل/ راه شهدا را ادامه خواهیم داد

کوثری: اسرائیل بداند ترور سردار رضی بدون پاسخ نخواهد بود /آماده ضربات سنگین ایران باشند

وی اضافه کرد: در روز چهارشنبه نیز در یک نشست خبری با خبرنگاران، برنامه های دیگر بزرگداشت این شهید والامقام و دلایل شهادت سیدرضی به مردم گفته خواهد شد.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در پاسخ به این پرسش خبرنگار ایسنا در خصوص علت این ترور کور دشمن علیه مستشاران ایرانی، گفت: این نشان دهنده استیصال رژیم صهیونیستی بعد از شکست های پی درپی در غزه است که این گونه به فکر اقدام های تلافی جویانه هستند.

سردار شریف تصریح کرد: این اقدام کور دشمن رژیم صهیونیستی را یک عملیات آفندی روبه جلو نمی دانیم، بلکه آن را یک فرافکنی ناشی از تحقیر این رژیم می‌دانیم.

وی ادامه داد: اقدام کور ترور یک مستشار نظامی در پایتخت یک کشور رسمی از رژیم وحشی مثل صهیونیستی قابل تصور است که تقریبا به همه قواعد بین المللی را زیرسوال می برند.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخصوص اینکه پاسخ جمهوری اسلامی ایران در قبال این ترور کور چه خواهد بود، اظهار کرد: پاسخ ما حتما تعیین کننده خواهد بود.

به گزارش ایسنا، سردار سیدرضی موسوی از مستشاران نیروی قدس سپاه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت، چهارم دیماه در جریان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

۲۷۲۷