شهر خبر

ژنرال صهیونیست دروغ ارتش را لو داد/ هیچ راه حلی وجود ندارد

ژنرال صهیونیست دروغ ارتش را لو داد/ هیچ راه حلی وجود ندارد

ایسنا نوشت:یک ژنرال صهیونیست تاکید کرد که نباید حرف‌های ارتش رژیم صهیونیستی و تحلیلگران را باور کرد چرا که هیچ راه حلی برای تونل‌های حماس وجود ندارد.

اسحاق بریک، سرلشکر ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی گفت: صحبت‌های ارتش اسرائیل و تحلیلگران را باور نکنید. هیچ راه حلی برای تونل‌های حماس وجود ندارد. تعداد نیروهای حماس که به دست نیروهای ما کشته شده‌اند، بسیار کم هستند. آنطور که سخنگوی ارتش و تحلیلگران ادعا می‌کنند بیشتر جنگ رو در رو انجام نمی‌شود. بیشتر کشته و مجروحان ما به خاطر بمب‌ها و موشک‌های ضد زره حماس هستند که آن‌ها را هدف قرار داده‌است.

به نقل از شبکه خبری الجزیره، وی گفت: کاملا واضح است که سخنگوی ارتش و مسؤولان ارشد امنیتی و نظامی می‌خواهند جنگ را به عنوان یک پیروزی بزرگ به تصویر بکشند. ایجاد تصویر پیروزی قبل از اینکه حتی به تحقق اهدافمان نزدیک شویم، ممکن است بسیار آسیب زننده باشد. نابودی تونل‌های حماس سال‌ها طول خواهد کشید و منجر به کشته شدن تعداد زیادی از اسرائیلی‌ها می‌شود. افسرانی که در غزه می‌جنگند گفته‌اند هرگز ممکن نیست مانع این شد که حماس جنبش خود را بازسازی کند.

جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه که از زمان عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه این رژیم آغاز شد، منجر به شهادت حدود ۲۱ هزار نفر از جمله ۷۷۰۰ کودک شده‌است.

در حالی که مناطق شرقی در مرکز نوار غزه شاهد حملات شدید و پی در پی در بامداد سه شنبه، هشتاد و یکمین روز از جنگ غزه بود، هواپیماهای اشغالگر همچنان به بمباران مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند. درگیری‌های شدیدی نیز در مناطق مختلف بین مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگرِ در حال نفوذ درگرفته‌است.

311311