شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#واحد مسکونی#قیمت

رهن واحد مسکونی در این منطقه فقط با ۱۰۰ میلیون + جدول قیمت

اقتصاد رهن واحد مسکونی در این منطقه فقط با ۱۰۰ میلیون + جدول قیمت

در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره خانه در یافت‌آباد خواهیم‌ پرداخت.

با توجه به شرایط کنونی بازار مسکن، تهیه مسکن در یک منطقه ای که از نظر امکانات رفاهی و فرهنگی مناسب باشد، به شدت سخت است. با این حال، مشاوران املاک برخی از مناطق تهران همچنان برای رهن و اجاره خانه گزینه های مناسبی را در اختیار متقاضیان قرار می دهند. یکی از این مناطق، یافت آباد است.

یافت‌آباد محله‌ای قدیمی در جنوب غربی شهر تهران است که در منطقه ۱۸ شهرداری تهران واقع شده‌است. اگر قصد اجاره یک خانه در یافت‌آباد را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید.

اگر قصد اجاره یک واحد در یافت‌آباد را دارید، یک واحد ۹۳ متری ۸ ساله را با رهن ۲۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۹ میلیون تومانی در یافت‌آباد برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در یافت‌آباد هستید می‌توانید یک خانه ۶۰ متری که انباری، آسانسور، پارکینگ دارد را با پول پیش ۴۵۰ میلیونی و اجاره ۱ میلیونو ۵۰۰ هزار تومانی در یافت‌آباد کرایه کنید.

اگر واحدی در یافت‌آباد خانه ۱۴۶ متری مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری است که و سه خوابه وپارکینگ، آسانسور دارد را با رهن ۶۰۰ میلیون و اجاره ۹ میلیون تومانی در یافت‌آباد برای اجاره قیمت‌گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در یافت‌آباد با متراژ ۵۵ متر در حالی که ۸ سال از ساخت آن گذشته شده است را با رهن کامل ۲۱۰ میلیون تومان برای اجاره آگهی شده است.

اگر در یافت‌آباد به دنبال خانه ۵۰ متری هستید باز یک واحد که یک اتاق خواب دارد را با با ودیعه ۱۵۰ میلیون تومان و اجاره ۱ میلیون تومانی می‌توانید کرایه کنید.

همچنین یک واحد دیگری در یافت‌آباد با متراژ ۷۵ متر در حالی که ۱۰ سال از ساخت آن گذشته شده است را با رهن ۱۲۰ میلیون و اجاره ۶ میلیونو ۵۰۰ هزار تومان برای اجاره آگهی شده است.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه در یافت‌آباد به‌دست خواهید آورد.

قیمت-مسکن

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در یافت‌آباد برای اجاره گذاشته شده اند و نرخ‌های ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.