شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#خبرنگار#دمشق

گزارش خبرنگار العالم از شهادت یار حاج قاسم در سوریه

گزارش خبرنگار العالم از شهادت یار حاج قاسم در سوریه

العالم نوشت: سید رضی موسوی مستشار ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در تجاوز رژیم صهیونیستی به منطقه سیده زینب(س) در حومه دمشق به شهادت رسید.

خبرنگار شبکه العالم در سوریه گزارش داد: جنگنده های رژیم صهیونیستی که در شمال فلسطین اشغالی و جولان اشغالی در حال پرواز بودند، اطراف منطقه سیده زینب سلام الله علیها در جاده فرودگاه بین المللی دمشق را با سه فروند موشک هدف قرار دادند که به شهادت سید رضی موسوی و تعدادی از یارانش منجر شد.

خبرنگار العالم گفت: این تجاوز شدیدترین تجاوز به سوریه از 7 اکتبر و شروع عملیات طوفان الاقصی در فلسطین محسوب می شود زیرا پیش از این حملات متعددی به منطقه سیده زینب(س) و اطراف فرودگاه بین المللی دمشق صورت گرفت.

خبرنگار العالم تاکید کرد: این نخستین بار نیست که رژیم صهیونیستی به این منطقه حمله می کند بلکه پیشتر هم چند بار به آن حمله کرده است که آخرین آن دهم همین ماه بود که منطقه یاد شده هدف تجاوز قرار گرفت هرچند هشتم همین ماه نیز به آن حمله شده بود. هدف حمله امروز رژیم اشغالگر تلاشی برای تأثیرگذاری بر عملیات نظامی و فعالیت مستشاران نظامی در سوریه است و در این میان سید رضی موسوی از مهم‌ترین و باسابقه‌ترین مستشاران نظامی در سوریه به شمار می رود.

311311