شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#غزه#پیام#مهم#یحیی#السنوار#منتشر

پیام مهم یحیی السنوار منتشر شد

پیام مهم یحیی السنوار منتشر شد

ایسنا نوشت: الجزیره نت مطلع شده که یحیی السنوار، رئیس جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نوار غزه طی دو روز گذشته پیامی مهم و طولانی را برای رئیس و اعضای دفتر سیاسی این جنبش ارسال و در آن اشاره کرده گردان‌های عزالدین القسام نبردی شدید، خشن و بی‌سابقه علیه نیروهای اشغالگر به راه انداخته‌اند و ارتش رژیم صهیونیستی متحمل خسارات جانی و تجهیزاتی سنگینی شده‌ است.

به گفته منابع نزدیک به حماس، السنوار افزوده‌ است گردان‌های القسام در طول جنگ زمینی حداقل ۵۰۰۰ سرباز و افسر را هدف قرار دادند که یک سوم آن‌ها کشته، یک سوم دیگر به شدت مجروح و یک سوم آخر دچار معلولیت‌های همیشگی شده‌اند. در سطح تجهیزات و خودروهای نظامی نیز ۷۵۰ دستگاه به طور کامل یا جزئی از بین رفته‌است.

السنوار گفت که گردان‌های القسام ارتش اشغالگر را نابود کردند و به راه خود برای درهم شکستن آن ادامه می‌دهند و تسلیم شروط اشغالگران نمی‌شوند.

السنور در این پیام از پایداری مردم فلسطین در نوار غزه قدردانی و خاطرنشان کرد که آنها نمونه‌های بی‌نظیری از فداکاری، قهرمانی، جوانمردی، همبستگی و اتحاد ارائه کردند و این وظیفه رهبری سیاسی است که به سرعت زخم مردم را بهبود بخشد و استواری آنها را تقویت کند.

پیام السنوار در پی پیشنهادهای دریافت شده توسط رهبری حماس از اشغالگران از طریق میانجیگران قطری و مصری منتشر شد که مربوط به آتش‌بس موقت بشردوستانه است، این در زمانی است که حماس بر فراتر از آتش‌بس‌های بشردوستانه به آتش‌بس فراگیر تاکید دارد.

311311