شهر خبر

خودرو های چینی مشتری ندارد / ریزش ۲۰۰ میلیونی این شاسی بلند

اقتصاد خودرو های چینی مشتری ندارد / ریزش ۲۰۰  میلیونی این شاسی بلند

در این گزارش قیمت جدید خودرو های چینی را مشاهده می کنید

قیمت خودروها تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرند. این عوامل شامل عوامل داخلی و خارجی می‌شوند. عوامل داخلی شامل مواردی مانند کیفیت و ویژگی‌های خودرو، هزینه تولید، هزینه تبلیغات، سطح تقاضا و عرضه در بازار و هزینه‌های مرتبط با توزیع و فروش خودرو است. عوامل خارجی شامل مواردی مانند نرخ ارز، قیمت سوخت، تغییرات قوانین و مقررات، تحریم‌های بین‌المللی و شرایط اقتصادی کشورهای تولیدکننده و صادرکننده خودروها هستند.

کاهش قیمت خودروهای چینی در دی ماه نیز ادامه دارد. بر اساس قیمت محصولات مدیران خودرو، قیمت ام وی ام X۲۲ صفر سال ۱۴۰۲ امروز ۷۱۵ میلیون تومان است که نسبت به تیرماه ۶۵ میلیون تومان ارزان شده است. همچنین قیمت تیگارد X۳۵ از شاسی بلندهای چینی پرفروش نیز یک میلیاردو۱۳۰ میلیون تومان شده است که در مدت گفته شده ۱۵۰ میلیون تومان ارزان شده است. بررسی قیمت محصولات کرمان موتور هم نشان می دهد که قیمت جک جی ۴ نیز با ریزش ۱۰۵ میلیونی به ۷۳۵ میلیون تومان رسیده است. قیمت لیفان X۷۰ نیز از تیر تا به امروز ۱۵۰ میلیون ارازن شده است. قیمت چری تیگو ۵ IE نیز امروز یک میلیاردو۲۲۰ میلیون تومان است و طی مدت گفته شده ۲۰۰ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت-خودروهای-چینی

قیمت-خودروهای-چینی

بر اساس قیمت نمایندگی خودروهای چینی، قیمت کارخانه ام وی ام X۲۲ PRO دنده ای به ۷۰۸ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت ام وی ام صفر مدیران خودرو در نمایندگی برای مدل X۲۲ PRO اتوماتیک IE نیز ۸۷۳ میلیون اعلام شده است. قیمت نمایندگی فونیکس FX مدیران خودرو نیز یک میلیاردو۷۳۰ میلیون است.