شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت خودرو#سود

این دنا صفر را بخرید و ۲۶۳ میلیون سود کنید / قیمت خودرو های دنا در سراشیبی

اقتصاد این دنا صفر را بخرید و ۲۶۳ میلیون سود کنید / قیمت خودرو های دنا در سراشیبی

قیمت کار کرده، کارخانه و بازار دنا را در این گزارش مشاهده کنید.

دنا در سال ۱۳۹۳ به بازار کشورمان معرفی شد؛ خودرویی به ظاهر جدید که روی یک پلتفرم کاملاً قدیمی مشترک با پژو ۴۰۵ توسعه یافته بود و با تغییرات عمدتاً ظاهری نسبت به سمند، با حرف و حدیث‌های فراوان و قیمت گران‌تر از برادرش، در سبد محصولات ایران‌خودرو قرار گرفت.

بررسی قیمت محصولات ایران خودرو در بازار خودرو نشان می دهد که قیمت دنا صفر طی روز گذشته افزایشی شده است. بر این اساس قیمت دنا اتوماتیک پلاس توربو صفر سال ۱۴۰۲ با افزایش ۵ میلیونی به ۸۱۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت دنا پلاس صفر مدل  ۵ دنده توربو ساده با افزایش ۵ میلیونی به ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت دنا سانروف دار ۵ دنده سال ۱۴۰۰ نیز ۵ میلیون گران شده است و ۶۸۵ میلیون تومان خریدوفروش می شود. قیمت دنا معمولی صفر سال ۱۴۰۱ نیز امروز به ۵۹۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین رصد بازار خودرو امروز نشان می دهد که قیمت دنا پلاس ۶ دنده سال ۱۴۰۲ با افزایش ۵ میلیونی به ۷۴۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت-دنا

قیمت-دنا

بر اساس قیمت محصولات ایران خودرو ، قیمت کارخانه دنا پلاس جوانان اتوماتیک توربو حوالی ۶۶۹ میلیون تومان تصویب شده است. همچنین قیمت دنا پلاس در کارخانه برای مدل اتوماتیک توربو نیز ۵۴۴ میلیون است.