شهر خبر

قیمت طلا در آستانه ۱۱ میلیونی شدن / رشد قابل توجه قیمت طلای ۱۸ و ۲۴ عیار

اقتصاد قیمت طلا در آستانه ۱۱ میلیونی شدن / رشد قابل توجه قیمت طلای ۱۸ و ۲۴ عیار

آخرین قیمت طلا برای روز جاری اعلام شد.

سرمایه‌گذاری در بازار طلا به عنوان یکی از راه‌های اصلی حفظ ارزش سرمایه و مدیریت ریسک در دنیای مالی مطرح است. طلا به عنوان یک سرمایه‌گذاری محبوب به خاطر ویژگی‌هایی همچون استحکام در برابر تغییرات اقتصادی، تورم و نوسانات بازار معتبر است. سرمایه‌گذاران معمولاً از ویژگی‌های حفظ ارزش و پنجره مقاومت در مقابل نوسانات ارزی بهره‌مند می‌شوند. بورس طلا و خرید طلای سکه یا نقره نیز از جمله راهکارهای متداول در سرمایه‌گذاری در طلا هستند. با افزایش تقاضا برای این سرمایه‌گذاری، بسیاری از افراد و سرمایه‌گذاران به طلا به عنوان یک منبع پناهگاه و حفظ ارزش مالی نگاه می‌کنند.

قیمت طلا امروز ایران اعلام شد. قیمت طلای ۱۸ عیار در بازار امروز طلای ایران نسبت به روز گذشته نوسان قیمتی داشت و  قیمت افزایشی ثبت کرد.

بر این اساس قیمت طلای ۱۸ عیار امروز تهران به ۲ میلیون و ۴۷۴هزار و ۸۰۰ تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۳۹۳۳٫۵۲ تومان افزایشی داشته است. قیمت گرم طلای ۲۴ عیار ۳ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان اعلام شد. همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۲۰۵۳ دلار به فروش می رسید. گفتنی است، قیمت امروز مثقال طلا به ۱۰ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت هر گرم طلا

قیمت امروز طلا

قیمت طلا نرخ طلا میزان تغییر
قیمت انس طلا در بازار امروز ۲۰۵۳ دلار ۰٫۱۶ -
قیمت مثقال طلا در بازار امروز ۱۰٫۷۲۰٫۰۰۰ ۱۶۹۷۱٫۶۴ +
قیمت طلای ۱۸ عیار در بازار امروز ۲٫۴۷۴٫۸۰۰  ۳۹۳۳٫۵۲+
قیمت طلای ۲۴ عیار در بازار امروز ۳٫۲۹۹٫۰۰۰  ۵۳۹۱٫۹۱+