شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#روسیه#جمعه#امام جمعه#جزایر#بوشهر

پس لرزه‌های بیانیه اعراب و روسیه علیه جزایر ایران/ امام جمعه بوشهر: با برنامه‌ریزی آمریکا بود/ خودتان را بیش از این مفتضح نکنید

پس لرزه‌های بیانیه اعراب و روسیه علیه جزایر ایران/ امام جمعه بوشهر: با برنامه‌ریزی آمریکا بود/ خودتان را بیش از این مفتضح نکنید

مهر نوشت: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: آمریکا می‌خواهد ذهن جامعه عربی را به دیگر امور معطوف کند و جنایات رژیم اشغالگر قدس، و جامعه را از حمایت کشورهای غربی و سکوت مرگبار آنان فراموش کند.

غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار کرد: در برخی از شهرهای استان بوشهر از جمله مرکز استان قیمت ارزاق بیشتر از قیمت مصوب آن است

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: مردم از این وضعیت قیمت کالاها و ارزاق گلایه‌مند هستند چرا نظارت وجود ندارد، چرا باید این کالا و محصول غذایی بیش از قیمت مصوب آن به فروش برسد.

راهکارهای حل مشکل ازدواج و فرزندآوری و انتقاد از مصرف بالای بنزین در تریبون نماز جمعه/ سالانه ۲۰ هزار نفر در آمریکا مسلمان می‌شوند

علم‌الهدی: رسانه معاند به مردم القا می‌کند در کشور دزدی می‌شود/ تا پیش از انقلاب، سرنوشت مردم دست یک عده دزد چپاول‎گر بود

وی مشکل اقتصادی مردم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مردم اکنون در مشکل اقتصادی قرار دارند مسئولان ذیربط باید در نظارت قیمت کالاها دقت و تلاش بیشتری کنند، بازار و شرایط را رها نکنید.

صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم در فشار اقتصادی سختی قرار دارند، تصریح کرد: کارمندان، کارگران و اقشار مختلف مردم دچار مشکلات اقتصادی هستند و در این شرایط سخت اقتصادی همه باید به هم کمک نه اینکه وضعیت را سخت‌تر کنند.

وی بیان کرد: متصدیان در امر نظارت ضمن کنترل قیمت‌ها و نظارت بر قیمت کالا نسبت به گران‌فروشی پیشگیری کنند نگذارند مردم بیش از این لطمه ببینند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه با نخریدن کالا چیزی حل نمی‌شود ادامه داد: اگر مسیر گران‌فروشی ادامه پیدا کند قیمت کالا غیرقابل کنترل می‌شود و بحران افزایش می‌یابد. اگر به مهم توجه و از رشد قیمت‌ها و گرانی جلوگیری نشود در همین تریبون نماز جمعه اسامی مسؤولان اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر نمی‌توانید قیمت‌ها را کنترل و نظارت کنید کنار بروید کسی که می‌تواند سر کار بیاید تا مردم لطمه و گرانی بیش از این نبینند.

امام جمعه بوشهر گفت: مردم از انقلاب دست نمی‌کشند ولی از مسؤولان ناراحت می‌شوند، مردم جان خودشان را فدای انقلاب و ارزش‌های آن می‌دهند ولی این بی‌عدالتی و سوء‌مدیریت‌ها، عدم نظارت‌ها سبب گلایه‌مندی مردم می‌شود و لازم است همه دست به دست هم دهند برای حل مشکل گرانی قیمت کالاها اقدام کنند.

انتقاد از بیانیه مجمع همکاری عرب و روسیه

وی با اشاره به نشست مجمع همکاری عرب و روسیه در مراکش تصریح کرد: در این نشست به جای اینکه جنایات رژیم اشغالگر قدس، آمریکا، انگلیس در قتل و عام مردم فلسطین و غزه محکوم کنند در بیانیه‌ای به ایران در زمینه جزایر سه گانه تذکر داده شد.

امام جمعه بوشهر، بیانیه مجمع همکاری عرب و روسیه در مراکش در خصوص جزایر سه گانه ایرانی را محکوم کرد و گفت: با صدور این بیانیه مشخص شد این نشست، مجمع و بیانیه با برنامه‌ریزی آمریکا انجام شده و موضع‌گیری روسیه در این زمینه مایه تأسف است.

وی بیان کرد: آمریکا می‌خواهد ذهن جامعه عربی را به دیگر امور معطوف کند و جنایات رژیم اشغالگر قدس، و جامعه را از حمایت کشورهای غربی و سکوت مرگبار آنان فراموش کند.

صفایی بوشهری، با تذکر به برخی کشورهای عربی در خصوص بیانیه مجمع همکاری عرب و روسیه در مراکش گفت: خودتان را بیش از این مفتضح نکنید چون شما رسوا هستید. به روسیه تذکر داده می‌شود که به‌خاطر اندک امتیاز در مسیر غلط اقدام نکنید.

امام جمعه بوشهر، با گرامیداشت سالروز تأسیس یگان حفاظت هواپیمایی در فرودگاه‌های کشور خدمات این مجموعه را مورد ستایش قرار داد و گفت: این یگان خدمات ارزنده‌ای در تأمین امنیت پروازها و مقابله با طرح آمریکایی صهیونیستی توسط منافقین انجام داده است.

وی تصریح کرد: از مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان و کسانی که مسؤولیت در این عرصه دارند تقاضا می‌شود نسبت به تسریع در تصویب قانون عفاف و حجاب آنگونه که اسلام و انقلاب اسلامی می‌گوید اقدام کنند.

صفایی بوشهری، اضافه کرد: تقاضا می‌شود تا زمان تصویب این قانون، باید اجرایی شدن قانون قبلی در دستور کار قرار بگیرد و نگذارند خدای نکرده شرایطی رخ دهد که فضای جامعه دچار مشکلات در این عرصه شود.

۲۱۹۲۱۸