شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#غزه#نخست وزیر

باید از دست نتانیاهو خلاص شویم/اهداف او در غزه محقق نمی‌شود

باید از دست نتانیاهو خلاص شویم/اهداف او در غزه محقق نمی‌شود

مهر نوشت: نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید از عملکرد بنیامین نتانیاهو او را فریبکار خواند.

به نقل از الجزیره، «ایهود اولمرت» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در سخنان امروز خود تاکید کرد: باید فوراً در غزه آتش بس اعلام شده و از دست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل خلاص شویم.

وی اضافه کرد: نتانیاهو باید می فهمید که نمی تواند به اهداف اعلامی خود در غزه دست پیدا کند.

اولمرت تصریح کرد: نتانیاهو راه نیرنگ، فریب و نمایش سیاسی را در پیش گرفته که دروغ محض است. کاملاً مشخص شده که فرصتی برای تحقق پیش بینی های نتانیاهو در غزه وجود ندارد.

رسانه های صهیونیستی پیش از این گزارش داده بودند که تعداد تلفات ارتش اسراییل در درگیری‌های زمینی در نوار غزه به ۱۳۹ تن رسیده که غیرقابل تحمل است.

این در حالی است که آمار غیررسمی و افشا شده از سوی برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی و غربی بیانگر برجای ماندن تلفات گسترده در میان صفوف عناصر ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه است.

رسانه‌های عبری زبان ادامه دادند: برخی افراد در تل آویو مدعی هستند که دستاوردهای اسراییل در نوار غزه به مرور زمان بیشتر می‌شود اما حقیقت آن است که جنبش حماس هنوز شکست نخورده است.

این رسانه‌ها گزارش دادند: این حزب الله است که اوضاع در جبهه شمالی را تعیین می‌کند. هر زمان که می‌خواهد سطح تنش و شلیک‌ها را افزایش می‌دهد و هر زمان که می‌خواهد آن را کم می‌کند. ما امروز شاهد شلیک یک موشک از جنوب لبنان و انفجار آن در نزدیکی نهاریا بدون به صدا درآمدن آژیرهای خطر بودیم.

رسانه‌های صهیونیستی تاکید کردند: فاجعه در تاریخ ۷ اکتبر به پایان نرسیده بلکه تازه آغاز شده و خبرهای بدتری در راه است.

310310