شهر خبر

کاهش قیمت شاسی بلند ایران خودرو / قیمت کوییک ثابت ماند

اقتصاد کاهش قیمت شاسی بلند ایران خودرو / قیمت کوییک ثابت ماند

بازار خودرو در هفته پایانی آذر ۱۴۰۲ شاهد رشد ۱.۵ درصدی قیمت پژو پارس سال با موتور XU۷P به نسبت هفته گذشته بود. بنابراین پژو پارس مدال بیشترین رشد قیمت را در شب یلدا به سینه زد.

بازار خودرو به‌طور معمول توسط شرکت‌های خودروسازی، نمایندگان فروش و بازاریابان خودروها، فروشگاه‌های خودروهای دست دوم و افراد حقیقی که خودرو خود را به فروش می‌گذارند، تشکیل شده است. در این بازار عموماً مشتریان می‌توانند از انتخاب مدل، مشخصات فنی، قیمت و شرایط فروش مناسب برای خودرو خود استفاده کنند.

بررسی قیمت خودرو پژو پارس در پاییز امسال نیز نشان می‌دهد این خودرو طی سه ماهه پاییز با رشد حدود ۶ درصدی قیمت بیشترین بازدهی را در میان ۱۴ خودروی پرتقاضای مورد بررسی داشته است.

خانواده تیبا اما بالاخره بعد از چهار هفته در شب یلدا با ریزش قیمت مواجه شد و شب یلدایش خراب شد. تیبا صندوق دار با قیمتی حدود ۳۲۸ میلیون تومان در دسترس خریداران قرار داشت. تیبا ۲ هم با قیمت حول و حوش ۳۳۸ میلیون تومان از سوی فروشندگان به بازار عرضه شد.

کوییک با گیربکس دستی در حالی با قیمت ثابت به نسبت هفته گذشته در بازار حاضر بود که هایما S۷ پلاس با افتی نزدیک به ۵ میلیون تومانی آذر ۱۴۰۲ را به پایان برد.