شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#بارش برف#استان تهران

بارش برف و باران در تهران از امروز/ جزئیات

بارش برف و باران در تهران از امروز/ جزئیات

ایسنا نوشت: اداره کل هواشناسی استان تهران از آغاز بارش باران و برف از امروز (اول دی‌ماه) و وزش باد شدید از فردا (۲ دی‌ماه) خبر داد.

براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران از بعد از ظهر امروز (اول دی‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی و بروز ناپایداری تا روز دوشنبه (۴ دی‌ماه) به طور متناوب آسمان نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد، در نیمه شمالی بارش برف و باران، در ارتفاعات بارش برف گاهی وزش باد شدید و کولاک برف و طی ساعات شب گاهی مه پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر فردا (۲ دی‌ماه) تا روز سه‌شنبه (۵ دی‌ماه) در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی خیلی شدید مورد انتظار است. برای امروز و فردا در مناطق پرتردد در بعضی ساعات افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲ دی‌ماه) نیمه ابری و غبار محلی به‌تدریج ابری و بارش پراکنده، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه (۳ دی‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و افزایش باد به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۸- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

۲۳۳۲۳۳