شهر خبر

کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران:

نتانیاهو اصلا سگ جایی نیست؛ حکام غربی در طول تولد این حرامزاده نامشروع به اندازه این ۳ ماه این قدر گیر نیفتاده بودند

امام جمعه موقت تهران گفت: در ناکازاکی و هیروشیما نسل کشی کردند و امروز در فلسطین هم نسل‌کشی می‌کنند، اما مانده است. حضور انگلیس و آمریکا نشان می‌دهد نتانیاهو اصلا سگ جایی نیست و این حکام غربی هستند که برای خودشان هستند. در طول تولد این حرامزاده نامشروع به اندازه این ۳ ماه این قدر گیر نیفتاده بودند.

نتانیاهو اصلا سگ جایی نیست؛ حکام غربی در طول تولد این حرامزاده نامشروع به اندازه این ۳ ماه این قدر گیر نیفتاده بودند
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۱ ۱۳:۵۰:۴۲
اعتمادآنلاین |

کاظم صدیقی امام جمعه تهران در خطبه های امروز نماز جمعه تهران گفت: امروز مسئله اول عالم اسلام مسئله فلسطین است. امام از اول انقلاب همین را گفتند امروز برای همگان آشکار شده است. ابتدا تصور می‌شد یک گروه یهودی آمدند خانه‌های مردم را غصب کردند اما امروز مشخص شد یک جریان هستند که عامل اولش انگلیس، آمریکا و فرانسه است ، جریانی که طی ۲۰۰ سال همه کارشان کشتار بوده است. از بومیان خودشان را از بین بردند. در استرالیا کلی بومی را از بین بردند.

به گزارش ایلنا، وی افزود: در ناکازاکی و هیروشیما نسل کشی کردند و امروز در فلسطین هم نسل‌کشی می‌کنند، اما مانده است. حضور انگلیس و آمریکا نشان می‌دهد نتانیاهو اصلا سگ جایی نیست و این حکام غربی هستند که برای خودشان هستند. در طول تولد این حرامزاده نامشروع به اندازه این ۳ ماه این قدر گیر نیفتاده بودند.

وی تاکید کرد: هیچ زمانی جریان غرب اینقدر منزوی و منفور نبوده است.

خطیب نماز جمعه خاطر نشان کرد: امروز جریان مقاومت پیروز است و جبهه‌ای است که معادله‌سازی می‌کند، آن کسی که معادلات را تغییر می‌دهد، جبهه مقاومت است. سید عرب سید حسن نصرالله که عطر شهید سلیمانی ماست چگونه با همراهی حزب الله دارند پایگاه‌های نظامی را با حملات موشک‌های هوشمند از بین می‌برند.