شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#جمعه#امام جمعه#غزه#نماز جمعه

امام جمعه تهران: حکومت ما دیکتاتوری نیست/ نتانیاهو اصلا سگ جایی نیست، در طول تولد این حرامزاده نامشروع به اندازه این ۳ ماه اینقدر گیر نیفتاده بودند

امام جمعه تهران: حکومت ما دیکتاتوری نیست/ نتانیاهو اصلا سگ جایی نیست، در طول تولد این حرامزاده نامشروع به اندازه این ۳ ماه اینقدر گیر نیفتاده بودند

ایلنا نوشت: خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به شرایط موجود در غزه گفت: شکست های نظامی اسراییل ادامه داد.

سیدکاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با بیان این‌که تقوا یک نیرو و بیداری است، گفت: تقوا هم در برابر آتش همیشه مشتعل نفس اماره و هم در برابر تیر وسوسه‌گر مشرکان، ظالمان و فریبکاران که ما را رصد می‌کنند و از خدا باز می‌دارند سپر است.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران بیان کرد: نماز خوراک بهشت است و برای کسانی که ملکوت نماز را درک می‌کنند لذیذترین و بهترین خوراک نماز است. نماز باعث می‌شود سفره پر لذت خدا را درک کنند و هرگز آلوده به فساد نمی‌شوند . تقوا دنیا و آخرت ما را آباد می‌کند.

وی افزود: کسانی که در زندگی کج فکر نیستند، دلشان عوضی نمی‌رود و قدم کج برنمی‌دارند، مشمول نعمت خداوند هستند.

صدیقی گفت: این عالم، عالم حجاب است تقوا یعنی پایش عمر گران‌بها در برابر آسیب‌ها و پیشگیری از افتادن در گودال‌های جهنم. مرحوم آیت‌الله بهجت توصیه می‌کردند چاله‌های خودتان پرکنید، هرگناهی که انجام می‌دهیم یک گودالی برای خودمان کنده‌ایم. با توبه و رفتن در مسیر تقوا باید این گودال‌ها را پر کنیم.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران افزود: همه ما باید از جهنم عبور کنیم و به بهشت برسیم. در بازی‌های سیاسی، غیبت و تهمت، بی‌حجابی، بدحجابی، لگد زن به نظام اسلامی و ... مسیر جهنم است. خدا تعبیرش این است هرکسی که بخواهد از قدرت، بازی‌های سیاسی ظلم به مردم و غیره عبور کند باید تقوا داشته باشد. اگر با تقوا باشیم خداوند ما را نجات می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز مسئله اول عالم اسلام مسئله فلسطین است. امام از اول انقلاب همین را گفتند امروز برای همگان آشکار شده است. ابتدا تصور می‌شد یک گروه یهودی آمدند خانه‌های مردم را غصب کردند اما امروز مشخص شد یک جریان هستند که عامل اولش انگلیس، آمریکا و فرانسه است ، جریانی که طی ۲۰۰ سال همه کارشان کشتار بوده است. از بومیان خودشان را از بین بردند. در استرالیا کلی بومی را از بین بردند. در ناکازاکی و هیروشیما نسل کشی کردند و امروز در فلسطین هم نسل‌کشی می‌کنند، اما مانده است. حضور انگلیس و آمریکا نشان می‌دهد نتانیاهو اصلا سگ جایی نیست و این حکام غربی هستند که برای خودشان هستند. در طول تولد این حرامزاده نامشروع به اندازه این ۳ ماه این قدر گیر نیفتاده بودند. جنگ‌هایی که پیروز شدند ۶ روزه و ۳ روزه و کمتر بوده‌. تلفات بسیاری را الحمدالله داده‌اند و ضررهای بسیاری را داده‌اند و هیچ دستاوری نداشته اند و چون دستاوری نداشته اند زنان و کودکان را می‌کشند و خدا چهره لیبرال دموکراسی را به دنیا نشان داد که مشخص شد لیبرال دموکراسی یعنی کودک‌کشی، بی‌قانونی، خون‌آشامی و جنگلی زندگی کردن.

وی تاکید کرد: هیچ زمانی جریان غرب اینقدر منزوی و منفور نبوده است.

خطیب نماز جمعه خاطر نشان کرد: امروز جریان مقاومت پیروز است و جبهه‌ای است که معادله‌سازی می‌کند، آن کسی که معادلات را تغییر می‌دهد، جبهه مقاومت است. سید عرب سید حسن نصرالله که عطر شهید سلیمانی ماست چگونه با همراهی حزب الله دارند پایگاه‌های نظامی را با حملات موشک‌های هوشمند از بین می‌برند.

وی افزود: قیام یمن بر حسب روایت مقدمات ظهور است و امروز جبهه جدیدی را برای بدبخت‌های مفلوک باز کردند. در کشورهای غربی مردم بیدار شدند و این ها که دم از آزادی بیان می‌زدند امروز استاد و دانشجو را برای حمایت از مردم غزه مواخذه می‌کنند.

صدیقی گفت: ایام فاطمیه با سفره گسترانی فرزند خلفش امام خامنه‌ای در حسینه‌ امام خمینی برگزار شد. حضرت زهرا خدمتی که در نوع خودش بی نظیر است را به بشریت کردند. حضرت زهرا شهید گمنام است و کسی از مدفن او خبر ندارد.

وی با اشاره به آمدن شهدای گمنام طی روزهای گذشته گفت: گاهی بی‌حجابی، هنجار شکنی، و کم کاری در ادارات و بدرفتاری با مردم دیده می‌شود. مراجعه شهدای برای ماست که یادآوری شد مفت به اینجا نرسیده‌ایم.

صدیقی با اشاره به حادثه تروریستی راسک گفت: به نیروی همیشه فداکار فراجا و خانواده‌های داغدار این شهدا تسلیت می‌گویم. یک برگ زرین به تاریخ و یک برگ ننگ به این تروریست‌ها اضافه شد. انتظار می رود مسئولان پایش بیشتر و تجهیز سلاح بیشتری در مرزها انجام دهند. بعد از ۴۴ سال انتظار می‌رود کسی چپ به ما نگاه نکند نه اینکه عملیات انجام دهد.

خطیب نماز با بیان این‌که نکته دیگر ایام انتخابات است، عنوان کرد: برادارن و خواهران عظمت شما به بیداری شماست. امروز شما محور مقاومت و آزادگی، هستید. با پیشرفت‌های علمی و صنعتی زیادی کرده‌ایم و ما خودمان در آب مانند ماهی هستیم نمی‌دانیم چه کارهای بزرگی انجام شده است. مسئولان از شما هستند و شکر این نعمت حماسه حضور شما در انتخابات است. انتخابات ضعیف، ضعف در ملت است، ضعف در دولت است. حکومت ما دیکتاتوری نیست، با حضور در انتخابات امنیت را به وجود آورید حضور شما در انتخابات دشمن شما را نا امید خواهد کرد.

۲۱۹۲۱۸