شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تلویزیون#جدید#قیمت

قیمت جدید انواع تلویزیون هوشمند در بازار + جدول

اقتصاد قیمت جدید انواع تلویزیون هوشمند در بازار + جدول

در این گزارش آخرین قیمت انواع تلویزیون هوشمند را مورد بررسی قرار دادیم.

پیشرفت فناوری و فناوری چیزهای زیادی برای ما به ارمغان آورده که یکی از آنها تلویزیون‌های هوشمند است. گرچه این روزها، هر تلویزیونی در فروشگاه‌ها را تلویزیون هوشمند می‌خوانند، ولی در حقیقت هر تلویزیونی هوشمند نیست.

تلویزیون هوشمند و یا اسمارت تی وی چیست؟

 از آنجایی که سرویس‌های پخش شیوه تماشای فیلم‌ها و نمایش‌ها را تغییر داده‌اند، تلویزیون‌ها نیز تغییر کرده و ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی را اضافه کرده‌اند که یک دهه پیش معمول نبود. امروزه به لطف اتصال اینترنت و قابلیت اجرای برنامه‌ها می‌توان بیشتر تلویزیون‌ها را تلویزیون‌های هوشمند نامید، اما همه آنها یکسان نیستند. تلویزیون‌های قدیمی که فقط می‌توانند محتوای آنتن HDTV، کابل یا منبع A / V دیگری را نمایش دهند کم کم از در حال خارج شدن از دور هستند. دنیای ارتباطات امروز انتظار چیزی هوشمندانه‌تر دارد. تلویزیون‌های مدرن با پردازنده‌های قدرتمند، اتصال به اینترنت و قابلیت‌های نرم افزاری، بیشتر شبیه یک گوشی هوشمند یا تبلت هستند تا تلویزیون نسل‌های گذشته.

کاربردهای اسمارت تی وی

تلویزیون‌ هوشمند، دقیقاً مانند تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های خانگی هوشمند، از اینترنت پشتیبانی می‌کنند و طیف وسیعی از برنامه‌ها را ارائه می‌دهند. دنیایی از آپشن‌های جدید سرگرمی، از پخش فیلم در برنامه‌ها و سرویس‌های اشتراکی گرفته تا بازی کردن، گشت و‌گذار در رسانه‌های اجتماعی و کنترل خانه از راه دور از جمله کاربردهای اسمارت تی وی است.

قیمت انواع تلویزیون هوشمند در بازار

در ادامه قیمت تلویزیون هوشمند در بازار را برای شما فراهم کردیم. با تیترکوتاه همراه باشید.

مدل

قیمت

تلویزیون هوشمند ال ای دی دوو مدل DSL-55S7100EU سایز 55 اینچ

۲۰,۲۰۰,۰۰۰

تومان

تلویزیون هوشمند ال ای دی اسنوا مدل SSD-65SK710UD سایز 65 اینچ

۳۱,۴۹۶,۱۱۰

تومان

تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-75PQM922S سایز 75 اینچ

۷۰,۸۸۱,۰۹۰

تومان

تلویزیون هوشمند پاناسونیک مدل 65lx700 سایز 65 اینچ

۳۶,۰۰۰,۰۰۰

تومان

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XCU735 سایز 55 اینچ

۱۹,۵۰۰,۰۰۰

تومان

تلویزیون هوشمند ال ای دی سام مدل UA55TU7550TH سایز 55 اینچ

 

۱۸,۳۷۵,۰۰۰

تومان

لازم به ذکر است، قیمت های مذکور در بالا برگرفته از آگهی های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین بوده و وبسایت خبری تیترکوتاه هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت ها نداشته است.