شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#استان تهران#جمعه

تهران بالاخره بارانی می‌شود؟

تهران بالاخره بارانی می‌شود؟

ایسنا نوشت: اداره کل هواشناسی استان تهران از نفوذ سامانه بارشی به تهران از فردا ( جمعه اول دی) خبر داد.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران، طی ۲۴ ساعت آینده آسمان نیمه ابری به تدریج کاهش ابر و با توجه به استقرار جوی پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه، انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا و در بیشتر مناطق شهری همراه با غبار محلی در ساعات پرتردد غبارآلود، پیش‌بینی می‌شود.

از روز جمعه بعدازظهر ( اول دی) با نفوذ سامانه بارشی و بروز ناپایداری به تدریج بهبود نسبی کیفیت هوا و تا روز دوشنبه ( ۴دی) به طور متناوب آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد، در نیمه شمالی بارش برف و باران، در ارتفاعات بارش برف و گاهی وزش باد شدید و کولاک برف مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای فیروزکوه با کمینه دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (اول دی) قسمتی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی ‌شنبه (دوم دی) کمی ابری، همراه با غبار محلی و از بعد از ظهر به تدریج ابری با احتمال بارش باران حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

۴۷۲۳۶