شهر خبر

حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

همه جمعیت بالای ۳ میلیون نفر کرمان درخواست دیدار با رهبری را دارند

حسن علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه جمعیت استان کرمان بالای سه میلیون نفر است و همه هم درخواست دارند که در دیدار با رهبر انقلاب حضور داشته باشند، گفت: سهمیه‌ای برای این ملاقات در نظر گرفته شده است و طبیعتاً همه مردم نمی‌توانند در این دیدار حضور داشته باشند.

همه جمعیت بالای ۳ میلیون نفر کرمان درخواست دیدار با رهبری را دارند
|
۱۴۰۲/۰۹/۳۰ ۱۰:۴۵:۳۴
اعتمادآنلاین |

 حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در کرمان با اشاره به اینکه کرمان برای میزبانی از زائران حاج قاسم سلیمانی در ایام چهارمین سالگرد سیدالشهدای جبهه مقاومت آماده می‌شود، گفت: مردم کرمان به زودی با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

به گزارش تسنیم، نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه دیدار با مقام معظم رهبری آرزوی دیرینه مردم کرمان بوده و در جلسات مختلف از مقام معظم رهبری درخواست شده است، افزود: توفیق شد که در آستانه چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی مردم کرمان با رهبر معظم انقلاب در تهران دیدار کنند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت استان کرمان بالای سه میلیون نفر است و همه هم درخواست دارند که در این دیدار حضور داشته باشند، ادامه داد: سهمیه‌ای برای این ملاقات در نظر گرفته شده است و طبیعتاً همه مردم نمی‌توانند در این دیدار حضور داشته باشند.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه تلاش شده که سهمیه مرکز استان از سهمیه شهرستان‌ها بیشتر نباشد و ترکیب جمعیتی حفظ شود، گفت: تلاش شده که سهم حضور خانم‌ها هم قابل توجه باشد و این سهمیه هم برای آنها حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه تمام ائمه جمعه استان، فرمانداران و فرماندهان از این سهمیه کنار گذاشته شدند تا تعداد بیشتری از مردم در این ملاقات حضور داشته باشند و خودشان پیشنهاد دادند که این اتفاق بیفتد، بیان کرد: ایراد و اشکالاتی هم هست و ما می‌پذیریم اما هر کار هم بکنیم امکان حضور همه مردم در این ملاقات وجود ندارد و امیدواریم مردم بر ما ببخشند.