شهر خبر

با کمتر از ۲ میلیارد هم می‌توان صاحب خانه شد / آخرین قیمت مسکن در این منطقه خوش نشین

اقتصاد با کمتر از ۲ میلیارد هم می‌توان صاحب خانه شد / آخرین قیمت مسکن در این منطقه خوش نشین

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات در منطقه ۱۴ تهران خواهیم‌ پرداخت.

بازار مسکن یکی از مهمترین بازارهای اقتصادی در هر کشوری است. این بازار شامل خرید، فروش و اجاره ملک‌ها مانند خانه‌ها، آپارتمان‌ها، ویلاها و مغازه‌ها می‌شود. بازار مسکن تحت تأثیر عوامل مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی قرار دارد. بازار مسکن از چندین بخش تشکیل شده است که شامل خریداران، فروشندگان، مشاوران املاک، تولیدکنندگان ساختمان و متخصصان حقوقی می‌شود. این بازار طبق روند و تغییرات بازارهای دیگر، ممکن است به صورت رو به رشد یا کاهش باشد.

منطقه ۱۴ تهران از پرتراکم ترین مناطق در شهر تهران بوده و به عنوان مناطق پرمعامله تهران شناخته می شود هزینه های مسکن در این منطقه بسیار مناسب بوده و در سالهای اخیر تراکم بالایی از جمعیت را در خود جای داده است.اگر قصد خرید خانه در منطقه ۱۴ تهران را دارید،گزارش امروز ما را از دست ندهید.

آپارتمانی ۴۴ در شکوفه درحالی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته و یک اتاق خواب داشته باشد، معادل ۲ میلیاردو ۱۷۰ میلیون تومان ارزش دارد.

واحد آپارتمانی ۹ ساله در شکوفه با متراژ ۱۱۵ متر و دو اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۸ میلیاردو ۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی نوساز در  آهنگ با متراژ ۴۶ متر و یک اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۲ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در هفده شهریور را دارید،با سرمایه ۳ میلیاردو ۶۷۵ میلیون تومان میتوانید واحدی ۸ ساله با متراژ ۷۵ متر را خریداری کنید.

همچنین واحدی دیگر در نبرد با متراژ ۵۰ متر و سنی معادل ۱۳ سال درحالی که این واحد یک خوابه است معادل  ۲ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت خرید خانه در منطقه ۱۴ تهران
محله متراژ مشخصات سال ساخت قیمت کل(تومان) قیمت هر متر(تومان)
شکوفه ۴۴ ۱خوابه،انباری ۱۳۸۶ ۲٬۱۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۴۹٬۳۱۸٬۰۰۰ 
شکوفه ۱۱۵ ۲خوابه،انباری،پارکینگ،آسانسور ۱۳۹۳ ۸٬۰۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰ 
هفده شهریور ۷۵ ۲خوابه،انباری،پارکینگ،آسانسور ۱۳۹۴ ۳٬۶۷۵٬۰۰۰٬۰۰۰  ۴۹٬۰۰۰٬۰۰۰ 
هفده شهریور ۴۴ ۱خوابه،انباری،آسانسور ۱۳۹۷ ۱٬۸۹۵٬۰۰۰٬۰۰۰  ۴۳٬۰۶۸٬۰۰۰ 
نبرد ۵۰ ۱خوابه،انباری،پارکینگ،آسانسور ۱۳۸۹ ۲٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۵۶٬۰۰۰٬۰۰۰ 
نبرد ۴۴ ۱خوابه،انباری،آسانسور ۱۳۹۸ ۳٬۰۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۶۹٬۳۱۸٬۰۰۰ 
آهنگ ۴۶ ۱خوابه،پارکینگ،آسانسور ۱۴۰۲ ۲٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۶۰٬۸۶۹٬۰۰۰ 

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در منطقه  ۱۴ برای فروش گذاشته شده، تیتر کوتاه دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت خرید مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود