شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شب یلدا

این افراد بسته معیشتی ویژه شب یلدا می گیرند

اقتصاد این افراد بسته معیشتی ویژه شب یلدا می گیرند

سخنگوی سپاه از دستور سرلشکر حسین سلامی مبنی بر اهدای یک و نیم میلیون بسته معیشتی یلدایی سپاه و بسیج به خانواده های نیازمند کشور در آستانه شب یلدا خبر داد.

در بسیاری از کشورها، دولت‌ها از برنامه‌های یارانه نقدی برای کمک به افراد با درآمد کم استفاده می‌کنند. یارانه نقدی یک پرداخت مستقیم از دولت به گیرنده است که به صورت پول نقد یا از طریق کارت‌های بانکی انجام می‌شود. این برنامه‌ها برای ترغیب افراد به پرداخت مالیات، کاهش فقر و تشویق بهترین استفاده از منابع جامعه، به کار می‌روند. بسیاری از این برنامه‌ها از محدودیت دریافت تمایل دارند و تحت شرایط و دستورالعمل‌های خاصی تعیین می‌شوند تا به هدف موردنظر دست یابند. این برنامه‌های یارانه نقدی غالباً به عنوان یک پشتوانه مالی برای کسانی که به دلیل شرایط اقتصادی نیاز به کمک دارند، عمل می‌کنند.

سردار سرتیپ  پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه اعلام کرد: در آستانه شب یلدا و به مانند سنوات گذشته حسب دستور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقرر گردید فرماندهان سپاه‌های استانی ۱/۵ میلیون بسته معیشتی یلدایی ویژه خانواده‌های نیازمند را آماده و به خانواده‌های نیازمند در سراسر کشور اهدا کنند.

وی افزود: این اقدام  با مشارکت خیرین در ادامه کمک‌های معیشتی و مومنانه سال های اخیر و به منظور کمک به خانواده‌های محروم و نیازمند صورت پذیرفته و  از طریق پایگاه‌های بسیج در سراسر کشور تحویل خواهد شد.