شهر خبر

اظهارات مهم سرلشکر سلامی درباره فرمول شکست رژیم صهیونیستی

اظهارات مهم سرلشکر سلامی درباره فرمول شکست رژیم صهیونیستی

فارس نوشت: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقاومت رزمندگان فلسطینی تازه آغاز شده است و اکنون این رزمندگان مجاهد، در حال تمرین و تجربه فرمول شکست رژیم صهیونیستی هستند.

سردار حسین سلامی دقایقی قبل در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، با اشاره به نبرد جریان حق و باطل در فلسطین اشغالی، اظهار کرد: مقاومت رزمندگان فلسطینی تازه آغاز شده است و اکنون این رزمندگان مجاهد، در حال تمرین و تجربه فرمول شکست رژیم صهیونیستی هستند.

وی عنوان کرد: مسلمانان و جبهه حق هر چقدر که می‌جنگند، قوی‌تر و مسلط‌تر می‌شوند اما در مقابل جبهه کفر سست‌تر و ضعیف‌تر می‌شوند و این دامنه‌ای است که ادامه دار خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی اکنون با نرخ شتابدار نزول قدرت مواجه است چرا که با یک ارتش خسته، ناامید، افسرده و ناتوان نمی‌تواند باریکه پرتراکم غزه را مدیریت کنند و به زودی کم خواهند آورد.

سلامی خاطرنشان کرد: سنت الهی بر این است که جبهه باطل رفتنی باشد و آن چه که می‌ماند، حق و حقیقت است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه به دنبال ساخت ایران قوی هستیم، خاطرنشان کرد: رشد یافتگی، مقتدر، توانا، مطهر، معنوی، پیشرفته و مدرن، متمدن، سربلند، مستقل، امیدوار، غنی و مقاوم از صفات ایران اسلامی قوی است که به یاری پروردگار بیش از پیش در ایران ظهور پیدا خواهد کرد.

سردار سلامی با بیان اینکه هر ملتی بر اساس عناصری دارای یک شخصیت می‌شود، گفت: رهبر انقلاب اسلامی منشا اقتدار و آرمان بوده و هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این قدرت که در ذهن امام جوشید و در قلب جوانان نشانه رفت توانست ایران را در مقابل یک جهان پیروز کند، بعد از امام هم ما به رهبری رهبر معظم انقلاب توانستیم تهدیدات جهانی گسترده و موثرتر از جنگ تحمیلی مثل تحریم جهانی و تهاجم فرهنگی را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه هر کشور و ملتی از شخصیت‌هایش وام می‌گیرد، تاکید کرد: آمریکا وام گرفته از شخصیت ترامپ و بایدن بی حکمت و بی رحم است.

اظهارات مهم سرلشکر سلامی درباره فرمول شکست رژیم صهیونیستی

سردار سلامی گفت: اگر دفاع مقدس نبود روح مقاومت و پیشرفت در جامعه ما رشد نمی‌کرد این بزرگترین دانشگاه برای ما بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر ضعیف باشیم استکبار بر ما هجوم خواهد آورد، در واقع ما ایستادگی و مقاومت را از دفاع مقدس آموختیم، دفاع مقدس حادثه‌ای نبود که در یک گوشه از زمان متوقف شود همانطور که در عاشورا نیز شاهد این موضوع بوده‌ایم، رویدادی که امروز جلوه کامل آن را در یمن، لبنان، سوریه و فلسطین به زیباترین شکل می‌بینیم، امروز غزه شکوه یک عظمت دردناک است.

وی با اشاره به اینکه دشمن عامل قدرتمندتر شدن ملت ما شده است، عنوان کرد: عملکرد و نوع نگاه به دشمن تعیین کننده رفعت یک ملت یا حقارت اوست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عنصر دیگری که به تکوین یک ملت کمک می‌کند، تفکر در رویدادها و وقایع تاریخی است، راهیان نور نیز یکی از این عناصر است چه راهیان نور، چه راهیان پیشرفت، چه راهیان مکتب همه نقطه مرکزی استقامت ماست.

وی ادامه داد: موضوع راهیان نور تفریح و تفنن نیست آشنایی با یک عظمت ناشناخته، بی انتها و گنجینه ارزشمند مقاومت است که یک ملت مقاوم را ایستاده نگه داشته است.

سردار سلامی ایمنی، بهداشت، اسکان، تغذیه، روایتگری صحیح، گفتمان معنوی، ابتکار عمل و فناوری را از اولویت‌های برگزاری اردوهای راهیان نور برشمرد و خاطرنشان کرد: با تمام توان پذیرای جوانان هستیم و تا آخرین نفس برای سربلندی آنان تلاش خواهیم کرد.

219215