شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آموزش و پرورش#معلمان#آذرماه#وزارت

خبر خوب برای معلمان؛ اعلام زمان پرداخت معوقات رتبه‌بندی

خبر خوب برای معلمان؛ اعلام زمان پرداخت معوقات رتبه‌بندی

تسنیم نوشت: معاون وزارت آموزش و پرورش از پرداخت حقوق آذرماه معلمان به‌همراه معوقات رتبه‌بندی خبر داد.

آخرین مرحله اعتراضات رتبه‌بندی معلمان در حال انجام است و تقریباً به تمام اعتراضات معلمان از سوی آموزش و پرورش پاسخ داده شده است، با این حال روز گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که از عدم واریز معوقات رتبه‌بندی معلمان با حقوق آذرماه خبر می‌داد،

در همین ارتباط علی فرهادی؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن رد این شایعات گفت: با وجود محدودیت در منابع با دستور معاون اول رئیس جمهور و همکاری سازمان برنامه و بودجه حقوق آذرماه معلمان بسته شد.

وی افزود: در آذرماه آن دسته از معلمان جدیدالاستخدام و دانشجومعلمان ورودی مهر ۱۴۰۲ که احکام کارگزینی آنها صادر شده است، حقوق ماه‌های مهر، آبان و آذر را نیز دریافت می‌کنند.

فرهادی گفت: طی تعامل سازنده میان سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش و مساعدت معاون اول رئیس جمهور مقرر شد معوقات اعتراضات رتبه‌بندی معلمان در سال ۱۴۰۲ پرداخت شود که جای تشکر از معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دارد.

وی همچنین گفت: تقریباً تمام اعتراضات رتبه‌بندی رسیدگی شده است و به‌جز عده‌ای معدود می‌توان گفت پرونده اعتراضات بسته شده است و تعداد اندک افراد باقی‌مانده در دی‌ماه تعیین تکلیف می‌شوند.

فرهادی خاطرنشان کرد: تلاش وزارت آموزش و پرورش و دولت سیزدهم این است که با حرکت در مدار قانون و نظم فضای حاکم بر آموزش و پرورش آرام و به‌دور از دغدغه خاطر معلمان باشد تا بتوانند دانش‌آموزانی خلاق و مبتکر تربیت کنند.

۴۷۲۳۶