شهر خبر

واکنش روزنامه دولت به هک سامانه سوخت‌رسانی؛ اسرائیل برای جبران شکست‌های میدانی خود از مقاومت در غزه دست به اقدام تکراری زد!

روزنامه ایران نوشت: رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های میدانی خود از محور مقاومت، ناگزیر از استفاده همه‌جانبه از ظرفیت‌های خود است و به نظر می‌رسد نفوذ تکراری به سیستم سوخت‌رسانی کشورمان نهایت اقدامی است که رژیم صهیونیستی در شرایط فعلی می‌تواند علیه ایران تدارک ببیند.

واکنش روزنامه دولت به هک سامانه سوخت‌رسانی؛  اسرائیل برای جبران شکست‌های میدانی خود از مقاومت در غزه دست به اقدام تکراری زد!
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۸ ۱۹:۴۰:۱۱
اعتمادآنلاین |

روزنامه دولتی ایران در واکنش به هک سامانه سوخت‌رسانی کشور نوشت که اسرائیل برای جبران شکست‌های میدانی خود از مقاومت در غزه دست به این اقدام زد.

به گزارش ایران، به‌طور مشخص، مشکلاتی که دیروز در سیستم سوخت‌رسانی کشورمان به وجود آمد، معلول نفوذ بود و باتوجه به اعتراف گروه هکری گنجشک درنده، ریشه آن‌را باید در سرزمین‌های اشغالی جست‌و‌جو کرد. این اولین بار نیست که گروهک هکری گنجشک درنده که از سوی موساد هدایت می‌شود، اقدام به حمله سایبری علیه ایران می‌کند. پیش از این نیز در سال‌های اخیر شاهد تلاش این گروه هکری برای نفوذ به صنایع فولاد و البته سامانه سوخت‌رسانی کشورمان بودیم که با هدف ضربه به زیرساخت‌های ایران انجام شد، اما چندان موفقیت‌آمیز نبود.

این روزنامه افزوده است: اما سؤالی که مطرح می‌شود این است که رژیم صهیونیستی با نفوذ به سیستم سوخت‌رسانی ایران چه هدفی را دنبال می‌کند؟ عملیات روانی علیه جامعه ایرانی، یکی از اهداف گروه هکری گنجشک درنده در نفوذ به سیستم سوخت‌رسانی کشور بود که با حضور بموقع دولت در صحنه، ناکام ماند. رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های میدانی خود از محور مقاومت، ناگزیر از استفاده همه‌جانبه از ظرفیت‌های خود است و به نظر می‌رسد نفوذ تکراری به سیستم سوخت‌رسانی کشورمان نهایت اقدامی است که رژیم صهیونیستی در شرایط فعلی می‌تواند علیه ایران تدارک ببیند.