شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#حمله#موشکی#شمال#فلسطین#اشغالی

حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی

حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی

ایرنا نوشت: شبکه المیادین لبنان از هدف قرار گرفتن شهرک صهیونیست نشین "المطله" در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین همرز با جنوب لبنان خبر داد.

شبکه المیادین امروز به نقل از خبرنگار خود در جنوب این کشور اضافه کرد که توپخانه ارتش رژیم اسرائیل حومه شهرهای بلیدا و میس الجبل در جنوب لبنان را هدف قرار داد که در پاسخ به این حمله، یک هدف نظامی در مجاورت شهرک صهیونیست نشین المطله در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین با موشک شلیک شده از سمت لبنان هدف قرار گرفته است.

خبرنگار المیادین افزود: به نظر می رسد که اطراف شهرک صهیونیست نشین المطله به وسیله یک فروند موشک هدایت شونده هدف قرار گرفته شده است.

پیشتر شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی صهیونیستی دوشنبه شب از حمله موشکی از جنوب لبنان به منطقه الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغاالی خبر داده و اضافه کرده بود که یک موشک به شهرک کریات شمونا اصابت کرده است.

در همین حال حزب‌الله لبنان با تایید این حمله موشکی اعلام کرده بود که این اقدام در پاسخ به حمله دشمن صهیونیستی به مراسم تشییع جنازه در دهستان عیتا الشعب انجام گرفته است.

حزب‌الله همچنین به رژیم صهیونیستی هشدار داد که بار دیگر تأکید می‌کنیم با هرگونه آسیب به غیرنظامیان از سوی دشمن با مقابله به مثل همراه خواهد بود.

روزنامه الاخبار به تازگی نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن صهیونیستی توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

رسانه‌های صهیونیستی نیز معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد.

۳۱۱۳۱۱