شهر خبر

پیش‌بینی وزیر دفاع درباره آینده اسرائیل/ در آینده نزدیک رژیم صهیونیستی کاملاً ساقط می‌شود

پیش‌بینی وزیر دفاع درباره آینده اسرائیل/ در آینده نزدیک رژیم صهیونیستی کاملاً ساقط می‌شود

سرتیپ آشتیانی در گفتگو شفقنا اظهار کرد: حتماً در آینده نزدیک همه مردم جهان شاهد این خواهند بود که رژیم صهیونیستی کاملاً ساقط می شود.

امیر محمدرضا آشتیانی به تحولات اخیر غزه و عدم تمدید آتش بس اشاره و بیان کرد: چندی پیش آمریکا طرح آتش بس در غزه را وتو کرد و این اقدام آمریکایی ها نشان دهنده این است که از همه طرف، همه راهها به روی آنها بسته است و یک شکست سنگین خورده اند و دیگر هیچ اعتباری برایشان در دنیا باقی نمانده است.

سرتیپ آشتیانی ادامه داد: وقتی یک کشوری به اوج بن بست ها می رسد، دست به اقدامات این چنینی می زند و در مقابل کل دنیا می ایستد و وتو می کند. آمریکایی ها می دانند که وتو آتش بس در

حوزه سیاسی و سایر بخش ها چه تبعات سنگینی برایشان دارد از سوی دیگر وقتی آمریکا با چنین اقداماتی مردم منطقه را تحریک کنند، قطعاً آسیب بیشتری خواهند دید.

وی گفت: درباره روند آینده معتقدم که اقدامات آمریکا سبب می شود که در ابعاد مختلف آسیب های بیشتری ببیند.

وی توضیح داد: آمریکا هم حامی تروریست است و هم تسلیح کننده تروریست هاست و هم به نا امنی جهانی دامن می زند، این مسایل در اذهان همه کشورها و مردم اثبات شده بنابراین شاید آنچه ما پیش بینی می کردیم که رژیم صهیونیستی ممکن است تا چند سال آینده ساقط شود، اما با اقداماتی که آمریکا و حامیانش در مسیر تحولات غزه مرتکب می شوند، سقوط رژیم صهیونیستی را نزدیک تر می کنند.

وزیر دفاع تأکید کرد: حتماً در آینده نزدیک همه مردم جهان شاهد این خواهند بود که رژیم صهیونیستی کاملاً ساقط می شود.

سرتیپ آشتیانی گفت: آمریکا و حامیانش در برابر آتش بس در غزه مقاومت می کنند به این دلیل که هیچ دستاوردی نداشتند. اگر رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها کوچک ترین دستاوردی داشتند، سریعاً

آتش بس را دنبال می کردند، اما چون دستاوردی نداشتند، در باتلاقی که قرار گرفتند، دست و پا می زنند.

۲۱۹۲۱۸