شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#مجلس#انتخابات مجلس

واکنش اولین فرمانده سپاه به خبر رد صلاحیت خود/ من اصلا ثبت‌نام نکردم!

واکنش اولین فرمانده سپاه به خبر رد صلاحیت خود/ من اصلا ثبت‌نام نکردم!

فارس نوشت: در حالی که یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای خارج‌نشین ادعا کرده اولین فرمانده سپاه در انتخابات مجلس ردصلاحیت شده است، جواد منصوری می‌گوید «من اصلاً در انتخابات ثبت‌نام نکرده‌ام».

اولین فرمانده سپاه رد صلاحیت شد»؛ این تیتر یکی از رسانه‌های خارج نشین است؛ کارشناس شبکه اینترنشنال مراد ویسی می‌گوید جواد منصوری که در سال ۱۳۵۸ عهده‌دار فرماندهی سپاه پاسداران بود در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال رد صلاحیت شده است.

این درحالی است که جواد منصوری می گوید «من اصلاً در انتخابات ثبت نام نکردم که بخواهم تایید یا رد بشوم». بنده در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های داخلی مثالی درباره شیوه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان به افراد ردصلاحیت شده مطرح کردم اما رسانه‌های ضدایرانی آن را تحریف کردند.

واکنش اولین فرمانده سپاه به خبر رد صلاحیت خود/ من اصلا ثبت‌نام نکردم!

رسانه‌های خارج نشین در طول این سال‌ها از استانداردهای حرفه‌ای رسانه خارج شدند و برای رسیدن به اهداف خود از هر شیوه ای استفاده می‌کنند. به عنوان مثال در سال گذشته تنها در ۴۵ روز ۳۸ هزار دروغ توسط ۵ رسانه اصلی فارسی زبان اپوزیسیون منتشر شد.

در همین راستا کارشناس رسانه حمزه ناجیان معتقد است که در باره مصاحبه جواد منصوری هم این شیوه دروغ پردازی دیده می‌شود؛ درحالی که بیش از ۱۰ رسانه رسمی این گفت وگو را به صورت دقیق و کامل بازنشر کردند شبکه اینترنشنال این خبر را تحریف و سعی کرده تا با طرح این ادعا، دروغ بزرگتر یک‌دست کردن افراد در حاکمیت را در اذهان عمومی جا بیندازد.

۲۱۹۲۱۵