شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بنزین#سهمیه بنزین#سوخت#وزیر نفت

وعده وزیر نفت در خصوص عرضه سوخت / سهمیه بنزین مردم محفوظ است + فیلم

اقتصاد وعده وزیر نفت در خصوص عرضه سوخت / سهمیه بنزین مردم محفوظ است + فیلم

وزیر نفت در طی بازدید از یک جایگاه سوخت در پایتخت، اعلام کرد: سهمیه بنزین مردم محفوظ است و تمام جایگاه های سوخت تا ساعاتی دیگر به مدار بازمی گردند.

در پی  اختلال ایجاد شده در سیستم سوخت رسانی کشور، مردم نگران از جا ماندن از دریافت سهمیه بنزین، در پمپ بنزین های شهر سرگردان مانده اند. در حال حاضر گروه های مختلفی در حال رسیدگی به حل این چالش مهم هستند و راهکار کنونی، عرضه سوخت به صورت دستی و با نرخ آزاد است.

وزیر نفت نیز طبق دستور فوری رئیس جمهور در خصوص رفع نقص ایجاد شده در سیستم عرضه سوخت، در بازدید از یک جایگاه سوخت در پایتخت، به گلایه های مردم گوش سپرد.

وزیر نفت در توضیحات خود اعلام کرد: حدود ساعت ۱۰ صبح امروز جایگاه‌های عرضه سوخت اطلاع دادند که برخی جایگاه‌ها دچار حمله سایبری شدند و عملیات سوختگیری متوقف شده است. بلافاصله ستاد مدیریت بحران با حضور بنده و سایر مدیران در شرکت ملی پالایش و پخش شکل گرفت. هم‌اکنون ۱۶۵۰ جایگاه سوخت در سراسر کشور به صورت دستی و بدون استفاده از کارت سوخت فعال است.

وی همچنین افزود: ظرف ۲ الی سه ساعت آینده تمام جایگاه‌های کشور به صورت دستی فعال خواهند شد. به هیچ وجه بحث افزایش قیمت بنزین در کار نیست و موجودی ذخایر بنزین کشور خوب است.