شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تجهیزات

اصابت شش موشک به «مرگلیوت»/ انهدام تجهیزات جاسوسی دشمن در «دوویو»

اصابت شش موشک به «مرگلیوت»/ انهدام تجهیزات جاسوسی دشمن در «دوویو»

مهر نوشت: رسانه‌های رژیم صهیونیستی به اصابت شش موشک شلیک شده از لبنان به شهرک اشغالی مرگلیوت اذعان کردند و حزب الله از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی دشمن در شهرک صهیونیستی دوویو خبر داد.

به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از اصابت شش موشک شلیک شده از جنوب لبنان به شهرک صهیونیست‌نشین مرگلیوت در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اعلام خبر به صدا در آمدن آژیر خطر در شهرک‌های هم‌مرز با جنوب لبنان در پی حملات راکتی و موشکی مقاومت اذعان کردند که مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی امروز زیر آتش گسترده حزب الله از جنوب لبنان قرار داشته است.

خبرنگار المیادین در لبنان هم از شلیک موشک ضد زره به شهرک اشغالی دوویو خبر داد.

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یک دستگاه بالابر صهیونیست‌ها را حین نصب تجهیزات فنی و جاسوسی در مزارع دوویو با سلاح مناسب هدف قرار داد و آن را منهدم کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به این حمله مدعی شدند در این حمله که یک سالن ورزشی هدف قرار گرفت، کسی زخمی نشد.

در مقابل، در حمله توپخانه‌ای رژیم اشغالگر به منطقه مارون الرأس در جنوب لبنان یک خانه مسکونی سه طبقه هدف قرار گرفت و طعمه حریق شد.

منطقه «وادی حمول» در اطراف شهرک الناقوره در جنوب لبنان هم هدف حمله توپخانه‌ای صهیونیست‌ها قرار گرفت. ارتش رژیم اشغالگر منطقه «جبل الباط» بین دو شهرک عیترون و مارون الرأس را نیز هدف حمله قرار داد.

اطراف سه شهرک عیترون، میس الجبل و رب الثلاثین هم هدف حمله توپخانه‌ای رژیم اشغالگر قرار گرفت.

310310