شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو

ابطال ۷۵۰۰ فقره معاینه فنی خودرو

اقتصاد ابطال ۷۵۰۰ فقره معاینه فنی خودرو

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون ۷۵۰۰ فقره معاینه فنی خودروهای دودزا ابطال شده است.

سرهنگ کشیر گفت: برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با انواع تخلفاتی که وجود دارد جزء وظیفه ذاتی پلیس است که در این راستا پلیس راهور تهران بزرگ، اقدامات خود را بر اساس قوانین به مرحله اجرا در می آورد.

وی افزود: در نیمه دوم سال وارونگی هوا را شاهد هستیم که همین آلودگی هوا باعث به خطر افتادن جان شهروندان شده و نیاز است خودروهایی که دارای نقص فنی هستند و حتی معاینه فنی هم دارند نسبت به رفع عیب و نقص خودروی خود اقدام نمایند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: از نیمه دوم سال یعنی از ابتدای مهرماه حدود ۷۵۰۰ فقره معاینه فنی خودروهایی که دودزا بوده وباعث آلودگی هوا می شدند ابطال شده است.

سرهنگ کشیر افزود: این خودروها معاینه فنی داشتند ولی دودزا بوده و دارای نقص فنی بودند و با ترددهای خود آلودگی هوا را در پی داشتند .

وی گفت : از رانندگان تقاضا داریم قبل از اینکه پلیس بخواهد از تردد آنها جلوگیری کرده و اعمال قانون کند و یا اینکه هرگونه اقدامی از سوی پلیس در خصوص تردد و ابطال معاینه فنی آنها صورت پذیرد نسبت به رفع نقص و عیب خودروی خود اقدام نمایند.