شهر خبر

درخواست فوری عضو کمیسیون امنیت برای مجازات تروریست‌های حمله به مقر انتظامی

درخواست فوری عضو کمیسیون امنیت برای مجازات تروریست‌های حمله به مقر انتظامی

فارس نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص حمله تروریستی راسک گفت: نباید سهل‌انگارانه موضوع را نگاه کنیم، موضوع جدی و مهم است و ضرورت دارد در خصوص آن تدبیر لازم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

عباس مقتدایی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام تروریست‌ها در راسک، گفت: امنیت یکی از موضوعات مهمی است که اکنون کشور ما از آن برخوردار است و تلاش ویژه دشمنان آن است که رگه‌هایی از ناامنی را در کشور ایجاد کنند و به این نکته امید بسته‌اند که این اقدامات تروریستی بتواند ثبات کشور را تحت تأثیر قرار دهد که البته آن‌ها ناکام خواهند ماند.

وی افزود: این عملیات کاملاً مشهود است که بیرون از مرزهای ایران مورد حمایت قرار گرفته است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: این عملیات تروریستی نشان از آن دارد که بغض و کینه دشمنان ایران و از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی، به حدی است که برای آنان قتل و کشتار و اقداماتی که امنیت عمومی را به هم بزند، به‌عنوان یکی دستورالعمل در مجموعه اقدامات‌شان استفاده‌ شده است.

پشت پرده حمله تروریستی راسک چه کسانی بودند؟/ پاکستان باید پاسخگو باشد

مقتدایی اظهار کرد: آنچه اکنون مهم است، این است که ضمن حفظ بالاترین حد از هوشیاری، سرچشمه‌های ناامنی باید خشکانده شوند و کسانی که در منطقه اقدامات شرورانه انجام می‌دهند، باید به طرز شایسته تنبیه شوند و عوامل داخلی که با آنان همراهی کرده‌اند نیز باید به‌ سرعت شناسایی و مجازات شوند.

وی گفت: متناسب با تحقیقاتی که اکنون انجام می‌شود، می‌بایست مشخص شود که آیا به‌طور ضمنی و یا قطعی چه عواملی در این حادثه تلخ دخیل بوده‌اند و براساس آن‌، هم وزارت امور خارجه و هم سایر مجموعه‌ها و نهادهای امنیتی کشور اقداماتی که لازم است را انجام خواهند داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: نباید سهل‌انگارانه موضوع را نگاه کنیم، موضوع جدی و مهم است و ضرورت دارد در خصوص آن تدبیر لازم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

۲۱۹۲۱۸