شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حادثه تروریستی راسک

پیام تسلیت حزب اعتماد ملی در پی حادثه تروریستی راسک

حزب اعتماد ملی ایران ضمن محکوم کردن حرکت ناجوانمردانه حمله به سربازان و مرزبانان وطن، شهادت این عزیزان را به ملت ایران تسلیت گفته و برای بازماندگان آرزوی صبر و سلامتی می‌نماید.

پیام تسلیت حزب اعتماد ملی در پی حادثه تروریستی راسک
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۱۵:۰۰
اعتمادآنلاین |

حزب اعتماد ملی در پی حادثه تروریستی راسک پیام تسلیت صادر کرد.

«وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُمْ»

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تروریستی کور در منطقه انتظامی راسک که موجب شهادت ۱۱ تن و مصدومیت هفت تن از هموطنان ایرانی گردیده است، موجب تاثر و تالم بسیار است. حزب اعتماد ملی ایران ضمن محکوم کردن حرکت ناجوانمردانه حمله به سربازان و مرزبانان وطن، شهادت این عزیزان را به ملت ایران تسلیت گفته و برای بازماندگان آرزوی صبر و سلامتی می‌نماید و امیدوار است که نیروهای انتظامی و امنیتی هر چه سریع‌تر با عاملین این حادثه برخورد قاطع داشته باشند تا از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.

روشن است که این حرکات کور، برای ایجاد ناامنی و تفرقه در صفوف یکپارچه ملت ایران، با هزینه و پشتیبانی برخی بازیگران فرامنطقه‌ای و برخی کشورهای مرتجع منطقه صورت می‌پذیرد و لازم است که ملت ایران، مردم منطقه و مسئولان کاملا هوشیاری خود را در برخورد با چنین مسائلی حفظ نمایند.

حزب اعتماد ملی ایران ضمن محکومیت این نوع حملات تروریستی و تأکید بر ضرورت اقدامات قاطع انتظامی و امنیتی و ضرورت استفاده از نیروهای حرفه‌ای و آموزش‌دیده در مناطق مرزی برای شناسایی، کنترل و مجازات عوامل فعالیت‌های تروریستی و نیز ضرورت پاسخگویی مقامات و مسئولان ذی‌ربط در قبال این نوع حوادث از مسئولان می‌خواهد

برای مقابله ریشه‌ای با چنین حوادث تلخی در سیستان و بلوچستان و سایر مناطق مرزی اقدام به تغییر راهبردها، رویه‌ها و رویکردهای اجرایی و مدیریتی از روش‌های سلبی، انتظامی و پادگانی به رویکردهایی مبتنی بر مشارکت فعال مردم منطقه و محافل محلی در ایجاد امنیت پایدار و همه‌جانبه، رفع تبعیض‌های قومیتی و مذهبی و تلاش برای وفاق ملی و گسترش سرمایه اجتماعی و... نمایند.

حزب اعتماد ملی به سهم خود از پروردگار منان، برای ارواح بلند این عزیزان که در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها به ملکوت اعلا پیوستند، آمرزش و علو درجات مسالت داشته و به خانواده داغدار شهدای گرامی تسلیت عرض می‌کند.