شهر خبر

خانواده شهدای ترور: با منابعی که موجب ادامه حیات تروریست‌ها در جنوب شرق کشور می‌شوند، برخورد شود

خانواده شهدای ترور: با منابعی که موجب ادامه حیات تروریست‌ها در جنوب شرق کشور می‌شوند، برخورد شود

ایسنا نوشت: خانواده شهدای تروردر بیانیه ای نوشتند:باور داریم که علاوه بر لزوم مبارزه سخت و جدی تر با تروریست ها، سایر منابعی که موجب ادامه حیات این گروهک ها در مناطق جنوب شرق کشور از طریق تغذیه فکری، مالی و اطلاعاتی می شود نیز مورد توجه دست اندرکاران و سیاستگذاران امر قرار بگیرد تا در آینده شاهد تکرار حوادث تلخ از این دست نباشم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،در پی واقعه تروریستی حمله به مقر انتظامی شهرستان راسک و شهادت جمعی از پرسنل جان بر کف فراجا، خانواده شهدای ترور کشور بیانیه ای منتشر کرد.

شهادت ۱۲ نفر با حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک

ببینید | تشییع باشکوه شهدای حمله تروریستی راسک

متن این بیانیه به این شرح است:

خبر شهادت جمعی از نیروهای جان برکف و خدوم فراجا در واقعه تروریستی راسک موجب تألم خاطر خانواده شهدای ترور کشورمان در ایام حزن و اندوه عزاداری شهادت حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها گردید. مردم ایران در این چند دهه همواره قربانی سیاست های ضدانسانی کشورهای حامی تروریسم به روش های گوناگون بوده اند. کشورهایی که با پرورش تروریست ها و تقدیم انواع کمک ها و پشتیبانی ها، نقش اصلی در جنایات گروهک های تروریستی علیه شهروندان بیگناه ما را داشته و دارند.

در واقعه تروریستی ۲۴ آذر راسک نمی توان از نقش پشت پرده سرویس های امنیتی کشورهای متخاصم جمهوری اسلامی ایران به ویژه رژیم جنایتکار صهیونیستی که این روزها شرایط به شدت بحرانی را در سرزمین های اشغالی تجربه می کند و همچنین تریبون های مروج افراط گرایی غافل بود. از این رو باور داریم که علاوه بر لزوم مبارزه سخت و جدی تر با تروریست ها، سایر منابعی که موجب ادامه حیات این گروهک ها در مناطق جنوب شرق کشور از طریق تغذیه فکری، مالی و اطلاعاتی می شود نیز مورد توجه دست اندرکاران و سیاستگذاران امر قرار بگیرد تا در آینده شاهد تکرار حوادث تلخ از این دست نباشم.

خانواده شهدای ترور کشور این واقعه جانکاه را به محضر حضرت صاحب العصر و الزمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده های شهدا و عموم مردم ایران تسلیت عرض می کند و از خداوند متعال شفای مجروحان را مسألت می کند.

بنیاد هابیلیان

(خانواده شهدای ترور کشور)